اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

استقرار استودیوی صدا و سیما در منطقه ویژه پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: مطالعات آمایشی در تمام پروژه‌های پارس جنوبی در منطقه عسلویه در حال انجام است.

استقرار استودیوی صدا و سیما در منطقه ویژه پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود نصوری صبح امروز در دیدار با استاندار بوشهر اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در سال گذشته از اولویت‌های کاری ما است.

وی افزود: در همین ارتباط به دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم آمادگی داریم با ارائه صورت وضعیت پروژه‌ها و متناسب با پیشرفت فیزیکی اعتبارات لازم در این زمینه را پرداخت کنیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌های مهم ما انجام مطالعات آمایشی در تمام پروژه‌های پارس جنوبی است که هم‌اکنون در حال انجام است.

نصوری اضافه کرد: مطالعه بندر جامع پارس شمالی نیز در حال انجام است و این بندر در زمان بهره‌برداری قابلیت پاسخگویی به نیازهای استان و بنادر را دارد.

وی گفت: تامین منابع مالی این پروژه با ماست و فرآیند تامین مالی این پروژه در حال نهایی شدن است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با بیان اینکه اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در شهرستان و بخش عسلویه در دستور کار است خاطر نشان کرد: کمربندی کنگان به دوراهک، بیمارستان دیر، آبرسانی به شهرستان جم از جمله پروژه‌های مهمی است که منطقه ویژه وظیفه تامین اعتبار تسریع در اجرای آن را بر عهده دارد.

نصوری بیان کرد: استقرار استودیوی صدا و سیما در سازمان منطقه ویژه برای پخش زنده برنامه‌های خبری در شبکه‌های سراسری صدا و سیما در حال نهایی شدن است.

وی اضافه کرد: اعتبار 5 میلیارد تومانی وزارت نفت برای کمک به ورزش استان بوشهر نیز به حساب تربیت بدنی استان واریز شده است.

فرماندار کنگان نیز با اشاره به تعامل بین نهاد حاکمیتی استان در شهرستان کنگان و منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: این تعامل و همکاری موجب شده تا روند فعالیت‌ها در شهرستان کناگان نیز تسریع شود.

تیمور یزدان‌شناس افزود: افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 100 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر نشان از توسعه شهرستان کنگان در سال‌های اخیر دارد.

وی بیان کرد: انتظار داریم با حمایت استاندار و مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی اعتبار 106 میلیارد تومان سفر دولت به استان که به شهرستان کنگان اختصاص یافته نیز جذب شده و پروژه‌های مصوب با این اعتبار اجرایی شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول