اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

امداد رسانی هلال احمر اردبیل به 2 هزار حادثه دیده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در استان اردبیل امداد‌گران این استان به بیش از یک هزار و 901 نفر حادثه دیده مدد رساندند.

امداد رسانی هلال احمر اردبیل به 2 هزار حادثه دیده

بهرام غیبی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:  امداد‌گران این جمعیت به 797 خانوار آسیب‌دیده از حوادث کمک کردند و بیش از یک هزار و 898 نفر را نیز از حوادث مختلف نجات دادند.

وی تعداد کل افراد امداد‌رسانی شده را یک هزار و 714 نفر اعلام کرد و افزود:‌ از 25 اسفند ماه سال گذشته تا امروز امداد‌گران جمعیت هلال احمر استان به 49 مصدوم حادثه دیده کمک کرده و 39 مصدوم را نیز با خودرو به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: در این مدت امداد‌گران این جمعیت به 20 نفر درمان سرپایی ارائه کرده و مجموع درمان سر‌پایی مصدومان انتقالی جمعیت 53 نفر بوده است.

غیبی در ادامه سخنان خود تعداد تیم‌های عملیاتی را 64 نفر، نجات‌گر پرسنل را 64 نفر و نجات‌گر داوطلب را نیز 167 نفر اعلام کرد و به خبرنگار فارس گفت: در این ایام 27 امداد‌گر یاری‌گر ما بودند و در مجموع 259 نفر در عملیات‌های ما کمک‌کار و یاری‌گر هلال احمر استان بودند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجهیزات و ناوگان ترابری آماده به خدمت جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: جمعیت استان با 44 آمبولانس، 10 خودروی نجات و 17 خودروی کمک‌دار سبک در طرح نوروزی مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مورد اقدامات و کمک‌های امدادی انجام شده نیز در این ایام نیز یادآور شد:  ما در مجموع 421 نفر در راه مانده بر اثر برف و کولاک را اسکان دادیم و بیش از 259 اقلام زیستی و 391 بسته غذایی بین افراد دچار حادثه توزیع کردیم.

غیبی در پایان سخنان خود به فعالیت امداد هوایی اشاره کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ از ششم فروردین ماه با یک بالگرد و انجام یک پرواز خدمات هوایی جمعیت هلال احمر انجام شده و از این طریق یک مصدوم را نیز جابجا کردیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول