اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسافران راهیان‌نور برگزار شد

گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب(س) در سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس: مراسم گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب(س) در جوار مزار شهدا و اردوگاه‌های استقرار کاروان‌های راهیان‌نور برگزار شد.

گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب(س) در سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، پنجم جمادی‌الثانی سالروز میلاد بانویی است که صبر از شخصیت او آبرو یافته است.

بانویی تربیت شده در خانه وحی که اگر نبود پیام‌رسانی‌اش در ماجرای عاشورا، کربلا در همان بیابان‌های داغ و تفتیده دفن می‌شد.

کاروان‌های راهیان‌نور که در دنباله حرکت حسینی شهدا در هشت سال دفاع مقدس حرکتی زینبی آغاز کرده‌اند و زینب‌وار راهی سرزمین‌هایی شدند که خون شهیدان این مرز و بوم در آنجا ریخته شده است، در سالروز میلاد این بانوی بزرگ با دلی مالامال از شادی مراسم جشن برپا کردند.

در این راستا کاروان ناحیه بسیج امام حسن(ع) در اردوگاه ثامن الائمه(ع) اهواز با اجرای مولودی‌خوانی و سخنرانی درباره شخصیت حضرت زینب(س) این روز بزرگ را گرامی داشت.

کاروانی از بسیجیان نیز در جوار اروندرود که یادمان شهدای مظلوم عملیات والفجر هشت است، با بازگو کردن سیره این بانوی بزرگوار خصوصا در زمینه عفاف و حجاب، زندگی زینب‌گونه را برای زائران تبیین کردند.

کاروان بسیج مهندسین نیز در پادگان میثاق آبادان با حضور مسئول سازمان بسیج مستضعفین برنامه‌های متنوعی را به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) اجرا کردند.

در این مراسم علاوه بر مداحی، شعرخوانی و اجرای دکلمه برای زائران، نمایشی در زمینه دفاع مقدس با درون‌مایه طنز اجرا شد.

این نمایش که در چند پرده اجرا شد و مفاهیمی از هشت سال دفاع مقدس به نمایش درآورد مورد استقبال زائران سرزمین‌های نور قرار گرفت.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول