اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته نظارت ستاد راهیان نور مازندران:

زائرسرای ویژه مازندرانی‌ها در اندیمشک 80 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته نظارت ستاد راهیان نور مازندران گفت: پروژه زائرسرای ویژه مازندرانی‌ها در اندیمشک که در سال 88 کلنگ آن زده شد، پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارد.

زائرسرای ویژه مازندرانی‌ها در اندیمشک 80 درصد پیشرفت دارد

شعبانعلی واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری ایجاد بستر مناسب برای اعزام زائران به مناطق جنگی را گامی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: راهیان نور فعالیت فرهنگی است که از سوی همه متولیان امر باید به این مهم پرداخته شود.

وی یادآور شد: سهم مازندران در اعزام راهیان نور 26 هزار و 700 نفر بود که تاکنون 32 هزار زائر مازندرانی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

واحدی با اشاره به اینکه اعزام راهیان نور مازندران از 22 اسفند 90 شروع شده است، تصریح کرد: مازندران در اعزام راهیان نور بیشتر از سهمیه ابلاغی زائر داشت.

وی ادامه داد: امسال استقبال اقشار مختلف بسیجیان و مسافران عادی از مناطق جنگی را شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران با اشاره به اینکه پروژه احداث زائرسرا در اندیمشک، فعالیت عمرانی برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران است، بیان کرد: پروژه زائرسرا ویژه مازندرانی‌ها که در سال 88 کلنگ آن زده شد پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارد که در فاز نخست در بین 13 استان کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

این مسئول ظرفیت پذیرش زائر در زائرسرای اندیمشک را بیش از 50 هزار نفر دانست و گفت: اگر همت مسئولان استانی باشد برای اسکان زائران راهیان نور در مناطق جنوب کشور مشکلی نداریم.

واحدی از احداث زائرسرا در مجاورت حضرت معصومه (س) برای زائران مازندرانی خبر داد و اظهار داشت: با مصوب شدن طرح احداث زائرسرا در شهر مقدس قم که با همکاری سپاه کربلای مازندران انجام می‌شود کاری مفید برای اسکان زائران مازندرانی است.

مسئول کمیته نظارت و بازرسی ستاد تسهیلات سفر استان مازندران اذعان کرد: بر اساس آمار گزارش شده تاکنون 326 خودروی شخصی ثبت شده سبک در قالب یک‌هزار و 323 نفر، 480 دستگاه وسیله نقلیه عمومی اتوبوس و 600 دستگاه خودروی شخصی ثبت نشده، زائران مازندرانی را به مناطق جنگی اعزام کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول