اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کسب سهمیه امیدوارم

ویسی: مقابل شهرداری تیم کامل صبای قم را در اختیار دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم صبای قم گفت: در بازی مقابل شهرداری تبریز تمام بازیکنان را به طور کامل در اختیار دارم و امیدوارم از این هفته تمام تلاش ما به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بینجامد.

ویسی: مقابل شهرداری تیم کامل صبای قم را در اختیار دارم

عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: خوشحالم از اینکه در این دیدار بازیکن محروم یا مصدوم در ترکیب تیم صبا وجود ندارد و می‌توانم به دلخواه ترکیب اصلی تیم را برای بازی حساس مقابل شهرداری تبریز انتخاب کنم.

وی ادامه داد: بازی امروز با شهرداری تبریز قطعا از نظر فنی کیفیت بالایی خواهد داشت زیرا هر دو تیم برای دستیابی به سه امتیاز مسابقه باید بازی تاکتیکی انجام دهند اما تصور من این است که بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای با حریف خواهیم داشت و باید با آمادگی صددرصد به میدان برویم. 

سرمربی تیم صبای قم ادامه داد: تمام حواس ما در این بازی باید جمع باشد و بازی را نیز با رعایت نکات تاکتیکی و تکنیکی شروع کنیم زیرا شهرداری تبریز در این دیدار به دنبال فرار از خطر سقوط به لیگ دسته اول انگیزه زیادی دارد و این ما هستیم که باید باهوش بازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بازی آخر شهرداری تبریز در لیگ برتر برابر تیم ملوان انزلی را با دقت تماشا کرده‌ام و به نظرم آنها در دیدار با ملوان تلاش زیادی انجام دادند اما در کسب نتیجه ناکام بودند، ضمن اینکه امروز با توجه به اینکه در خانه میزبان هستند، از نفراتی آماده در مقابل صبا استفاده می‌کنند.

ویسی در خصوص وضعیت تیمش برابر تیم شهرداری تبریز اظهار کرد: قصد داریم در این بازی با هماهنگی تیمی یکی از بهترین بازی‌های خود را به انجام برسانیم تا با کسب سه امتیاز شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: از اینکه بازیکنان صبای قم به این خودباوری رسیده‌اند که مقابل تیم شهرداری تبریز بهترین بازی خود را ارائه کنند، بسیار خوشحالم زیرا همین بازیکنان هستند که آینده تیم بزرگی مانند صبا را می‌سازند و به طور قطع می‌توان به اهداف باشگاه که موفقیت در کسب سهمیه است نزدیک شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از آمادگی بازیکنان کاملا مطمئن و راضی هستم و نسبت به آینده تیم نیز امیدواری بیشتری پیدا کرده‌ام، زیرا این بازیکنان می‌توانند در دیدارهای باقی مانده لیگ یازدهم شایستگی‌های خود و صبا را بیش از آنچه که نشان داده‌اند اثبات کنند.

دیدار صبای قم و شهرداری تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول