اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

سهم کرمانشاه در طرح شجره طیبه صالحین سهم بزرگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:طرح بزرگ شجره طیبه صالحین در حال اجراست و سهم کرمانشاه دراین طرح، سهم بزرگی است.

سهم کرمانشاه در طرح شجره طیبه صالحین سهم بزرگی است

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با فارس در کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری با نظر به تحقق تشکیل بسیج 20 میلیونی و پرورش بسیجیان با تعالیم درست نگاه ویژه‌ایی به طرح شجره طیبه صالحین دارند.

آیت الله حسن ممدوحی افزود: طرح صالحین، طرحی است که به اصلاح الگوی رفتاری و عملکرد بسیج در 3 سطح اعتقادی، مسائل سیاسی و اخلاقی می‌پردازد و ویژگی‌های طرح، جامع بودن و وسعت دید آن است، به این صورت که برای همه‌ی سنین طرحی را آماده ساخته است و برنامه‌ای را پیش رو دارد و روند کلی قابل اجرایی نیز طرح ریزی شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های طرح این است که متولیان فرهنگ جامعه که همان روحانیت می‌باشد، برنامه‌ها و موضوعات را طرح‌ریزی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیج باید بسیج الهی و با روحیه‌ای بالا رزمنده واقعی برای کشور در تمام عرصه‌ها باشد.

آیت الله ممدوحی خاطر نشان کرد: اصولی که در این طرح تعلیم داده می‌شود از علما و دانشمندان دین شناس گرفته شده است که آموزش‌ها از مبدا درست باشند.

گفتنی است آیت الله ممدوحی مسئول مسائل معرفتی طرح شجره طیبه صالحین در سطح کشور است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول