اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بم در مجلس:

دشمنان همچنان سیلی 12 فروردین را بر چهره دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: ملت ایران در 12 فروردین 1358 سیلی محکمی بر چهره جهان استکبار نواخت که دشمن همچنان درد آن سیلی را بر چهره منحوس خود تحمل می‌کند.

دشمنان همچنان سیلی 12 فروردین را بر چهره دارند

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با گرامیداشت 12 فروردین 1358، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین سالروز نه محکم، قاطع و کوبنده ملت به جهان استکبار به سردمداری امریکای پلید بود.

وی افزود: سال‌ها استکبار با استفاه از ابزاری چون شاه ملعون حداکثر سوء استفاده از منابع غنی کشور ما را کرد و دیگر زمان آن رسیده بود که ملت پاسخی دندان‌شکن به آنها نشان دهد.

غضنفرآبادی با اشاره به توطئه‌های گوناگون دشمنان طی دوران انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گفت: طی این دوران دشمن حتی یک روز هم دست از توطئه و دشمنی علیه ایران اسلامی بر نداشته است.

وی به تهدید تحریم و جنگ هشت ساله از سوی جهان استکبار علیه ملت غیور ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: به فضل الهی و با رهبری شجاعانه حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب اسلامی را از موج‌های فراوانی به سلامت عبور دادند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چه مسلم است، دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست و ملت ایران هم ثابت کرده‌اند که همواره حامی نظام و ولایت مطلقه فقیه بوده و هستند و هیچ توطئه‌ای در اراده پولادین آنها تاثیر ندارد.

وی حضور ملت ایران در عرصه‌های گوناگون به ویژه انتخابات و راهپیمایی‌ها را نشان دهنده خستگی‌ناپذیری این ملت در حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران در 12 فروردین سیلی محکمی بر چهره استکبار کوبید و در عرصه‌های مختلف این سیلی را با قدرت بیشتر بر چهره طاغوتیان نواخته و درد این سیلی تمام شدنی نیست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول