اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس تقدیر از هواداران تراکتورسازی تبریز

تماشای دیدار تراکتورسازی و فجر سپاسی رایگان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: به پاس قدردانی از هواداران تراکتورسازی تبریز که در سرمای زمستان یار و یاور تیم تراکتورسازی بوده، تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فجر شهید سپاسی شیراز رایگان خواهد بود.

تماشای دیدار تراکتورسازی و فجر سپاسی رایگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین ‌اسبقیان اظهار کرد: در جلسه بررسی بلیط فروشی دیدار تیم تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و مشکلات و واگذاری بلیط فروشی به باشگاه تراکتورسازی که با حضور مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، نمایندگان هیئت فوتبال و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، علاوه بر رایگان بودن بازی تیم‌های تراکتورسازی و فجر سپاسی در هفته بیست و نهم 18 فروردین ماه 91، مقرر شد اطلاعات مربوط به نواقصات بلیط فروشی و عدم رعایت مفاد منعقده با شرکت مربوطه توسط واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان بررسی و پس از مسلم شدن اشکالات قرارداد به هیئت فوتبال برای لغو قرارداد ابلاغ شود.

وی افزود: همچنین در این نشست مقرر شد بر اساس آخرین نامه فدراسیون فوتبال موضوع بلیط فروشی مسابقات لیگ برتری به باشگاه تبریز واگذار شود و باشگاه آمادگی خود را برای راه‌اندازی سیستم جدید با امکانات و تکنولوژی بالا برای رفاه حال تماشاگران اعلام کند.

اسبقیان در ادامه تصریح کرد: برای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان نیز با هماهنگی باشگاه و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و هیئت فوتبال استان مقدمات بلیط فروشی انجام یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این جلسه حمایت از تماشاگران فهیم و ایجاد امکانات رفاهی را یکی از مهم‌ترین مقوله‌های اداره ورزش و جوانان در بازی‌های فوتبال لیگ برتر دانست و گفت: با اولویت‌بندی، نواقص و مشکلات استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) برطرف شده و تماشاگران مشکلی از بابت جاده دسترسی، امکانات رفاهی ندارند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول