اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

رشد 55 درصدی مهمانان نوروزی شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از رشد 55 درصدی مهمانان نوروزی شهرستان جم خبر داد.

رشد 55 درصدی مهمانان نوروزی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی سه‌شنبه ‌شب در جمع خبرنگاران با تقدیر از ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان جم اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان جم از قبل از تعطیلات نوروزی تا انتهای تعطیلات با تمام توان برای خدمات‌رسانی بهینه به مردم و مهمانان نوروزی تلاش و فعالیت کرد و رضایت خاطر گردشگران را فراهم آورد.

 

وی افزود: در تمام اماکن گردشگری و جاذبه‌های توریستی جم افرادی به عنوان راهنما حضور داشتند و به مهمانان خدمات‌رسانی لازم را انجام دادند.

 

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: جم در تعطیلات نوروزی امسال میزبان تعداد زیادی از مسافران بود و در زمینه ماندگاری مسافران نیز نسبت به نوروز گذشته شاهد رشد خوبی بودیم.

 

عبداللهی از رشد 55 درصدی مهمانان نوروزی شهرستان جم خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به مساعد بودن آب و هوای شهرستان جم و همچنین فضای سبز مناسب از اول فروردین تا پایان روز سیزده نوروز شاهد رشد 55 درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان جم بودیم.

 

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با ایجاد اماکن اقامتی و سرویس‌دهی مناسب‌تر به میهمانان نوروزی بتوانیم در سال‌های آتی نیز در جذب گردشگران و مسافران نوروزی رشد داشته باشیم.

 

فرماندار جم بیان کرد: از مهم‌ترین نقاط دیدنی این شهرستان می‌توان به کوه پردیس، باغ‌های لیمو و زیتون، پیر بی‌بی بانو، جنگل گلوبردکان ریز و مناطق باستانی دایو و گلوقلات، پیر گلدسته، سد و گورستان تاریخی اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران قرار گرفتند.

 

عبداللهی عنوان داشت: مناظر زیبای گود لح، حمام قاجاریه ، آسیاب علی‌آباد (طاحونهٔ حاجی مظفر)  رشته قنات قره چناق ، تنگ حنا، بنو تنگمان، باغ پدری، سی‌سواران، باغ‌های بیدخوار، نرگسی، بیدبلند، کوری، منظر، حاجی آباد، صیدی، پهگو، فرامرزی، انارستان و دیگر روستاهای زیبای جم و ریز نیز از دیگر جاذبه‌هایی است که مورد توجه گردشگران و مهمانان نوروزی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول