اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌ و بلوچستان:

355 نفر به مناطق حادثه دیده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌ و بلوچستان گفت: در ایام نوروز 85 تیم در قالب 355 نفر در مناطق حادثه دیده سیستان و بلوچستان کار امدادرسانی انجام دادند.

355 نفر به مناطق حادثه دیده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کردند

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن سال جدید دو حوزه جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کار خود را در زمینه راهنمایی مسافران نوروزی و امداد و نجات آغاز می‌کنند و امسال هم از 24 اسفندماه سال گذشته تعداد 25 پست راهنمایی مسافران نوروزی با شعار راهنمایان جوان‌، ایمنی و آرامش و 20 خیمه نماز و 36 پست سیارموقت و ثابت در قالب امداد و نجات کار خود را آغاز کردند.

 

وی افزود: در حوزه جوانان به طور کلی تعداد 91 هزار و 660 هزار نفر مسافر به پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی مستقر در استان مراجعه کردند که نسبت به راهنمایی آنان اقدام شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: همچنین تعداد 137 هزار و 186 بروشور در میان آنان توزیع شد.

 

راشکی بیان کرد: در حوزه امداد و نجات نیز تعداد 70 حادثه اعم از جاده‌ای، دریایی، طوفانی و کوهستان اتفاق افتاد که هزار و 263 نفر حادثه دیده و یک‌هزار و 52 نفر مصدوم به دنبال داشت که تعداد 85 تیم در قالب 355 نفر به مناطق حادثه‌دیده اعزام و امدادرسانی کردند.

 

وی اضافه کرد: کمک به 287 در راه مانده و گرفتار در توفان شن، اقدام مهم و مؤثر هلال‌احمر استان در ارتباط با هجوم عروس دریایی به منطقه ساحلی تیس در شهرستان چابهار، نجات دو نفر غرق شده در منطقه چاه نیمه شهرستان زهک، نجات دو گرفتار شده در منطقه کوهستانی تفتان خاش و نجات دو نفر غرق شده در منطقه ساحلی چابهار و چهار نفر در شهرستان کنارک از مهم‌ترین اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان در نوروز 91 بوده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌ و بلوچستان تصریح کرد: در اجرای فعالیت‌های نوروزی، جمعیت هلال‌احمر تعداد 26 پست امدادی، 65 خودروی امدادی و روزانه 160 نیرو به عنوان امدادگر در حوزه امداد و نجات و تعداد 25 پست راهنمایی مسافران نوروزی و روزانه 250 نیرو به عنوان عضو جوان در حوزه جوانان در ایام نوروز به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.

 

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول