اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی قلعه‌گنج:

متقاضیان طرح‌های کشاورزی تسهیلات ویژه‌‌ای می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی قلعه‌گنج گفت: متقاضیان طرح‌های کشاورزی در سال تولید ملی از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

متقاضیان طرح‌های کشاورزی تسهیلات ویژه‌‌ای می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان کرامت علیدادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اقتصادی و کشاورزی شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: متقاضیان طرح‌های کشاورزی باید در سامانه‌ای که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده است، ثبت نام کنند.

وی افزود: توسعه کمی و کیفی در سال‌های اخیر در بحث کشاورزی داشته‌ایم اما امسال با تأکید رهبر فرزانه انقلاب بحث کیفی توسعه ویژه‌ای می‌یابد تا قابلیت‌های منحصر به‌فرد جنوب کرمان مورد استفاده قرار گیرد.

علیدادی تصریح کرد: در بحث مدیریت و بهره‌وری از منابع آب موجود باید نهایت تلاش و سرعت را داشته باشیم تا با حفظ این ذخایر بتوان از خسارات وارده به اقتصاد و کشاورزی منطقه کم کنیم.

وی اذعان داشت: تجهیز چاه‌های کشاورزی موجود و خطوط انتقال آب و آبیاری تحت فشار و بارانی در این سامانه گنجانده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی قلعه‌گنج افزود: در منطقه قلعه‌گنج به لحاظ شرایط محیطی پرورش آبزیان و ماهی‌ها بسیار خوب عمل شده است و امیدواریم این صنعت نیز گسترش کافی پیدا کند.

وی با اشاره به شرایط جوی بسیار مناسب منطقه جنوب کرمان گفت: گلخانه‌های جنوب کرمان در بحث هدفمندی یارانه‌ها بسیار توانمند شده‌اند و باید با پشتکار و همت به این کشاورزان نیز یاری برسانیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول