اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

امسال به 500 روستای استان کرمانشاه گازرسانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: 500 روستای استان کرمانشاه در سال جاری از محل مصوبات سفر رهبری گاز رسانی می‌شوند.

امسال به 500 روستای استان کرمانشاه گازرسانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌های استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر تنظیم بازار نظارت داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور؛ استان کرمانشاه در خط اعتبار انرژی رتبه 4 کشور را دارا است.

وی افزود: همه ما در این استان مسئولیم و باید کمک کنیم که این شهر در سال جاری تغییرات چشم‌گیری در ابعاد مختلف پیدا کند، لذا در این راستا ضروری است که دلسوزانه کار کنیم و دغدغه این استان را داشته باشیم.

وی افزود: اگر تفکر در جامعه ایجاد شود می‌توان کرمانشاه را تغییر داد.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به برگزاری برپایی نمایشگاه بهاره در استان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در هزار غرفه در استان برگزار شد که 330 غرفه آن در کرمانشاه و 770 غرفه دیگر آن در سیزده شهرستان استان برگزار شد که کالاها در این نمایشگاه‌ها 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار بود.

رئیس جهادکشاورزی استان نیز در جلسه طرح هدفمندی یارانه‌ها و تأثیر آن بر درآمد، وصول مطالبات و صرفه جویی مشترکین، به ارائه عملکرد سه ماهه در بخش مصرف انرژی پرداخت و گفت: میزان مصرف سوخت در سه ماهه آخر سال از کاهش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.

علی اشرف منصوری گفت: جهادکشاورزی استان کرمانشاه در بخش جذب اعتبارات اختصاص یافته از بانک کشاورزی 90 درصد اعتبارات و از بخش صندوق توسعه توانسته است 100 درصد اعتبارات را جذب کند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول