اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مسئولان مبارزه با مواد مخدر روسیه با فرماندهی انتظامی مازندران

آخرین اقدامات مبارزه با مواد مخدر در سواحل خزر بررسی شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس مازندران گفت: در دیدار مسئولان مبارزه با مواد مخدر روسیه با فرماندهی انتظامی مازندران، آخرین اقدامات در راستای مبارزه با مواد مخدر در سواحل خزر بررسی شد.

آخرین اقدامات مبارزه با مواد مخدر در سواحل خزر بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس مازندران حمیدرضا اسلامی اظهار داشت: سافانوف دبیر دولتی و معاون رئیس فدراسیون مبارزه با مواد مخدر کشور روسیه در راس هیئتی وارد استان مازندران شد.

وی تصریح کرد: دبیر دولتی روسیه در این دیدار مورد استقبال فرمانده انتظامی مازندران و مسئولان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس مازندران در ادامه گفت: در این نشست آناتولی ایوانوویچ مشاور رئیس فدراسیون روسیه و سرگین کارماشینکوف افسر رابط مبارزه با مواد مخدر روسیه در ایران و همچنین معاون اطلاعات منطقه‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران حضور داشتند.

این مسئول یادآور شد: این دیدار که به درخواست سافانوف و برابر دعوت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشور و در ادامه دیدار مسئولان عالی مبارزه با مواد مخدر کشور با مسئولان مبارزه با مواد مخدر روسیه انجام شد.

اسلامی یادآور شد: در این دیدار طرفین با تبادل اطلاعات آخرین وضعیت مواد مخدر در منطقه را تشریح و بر حفظ مرزها و تشدید مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر در دو کشور تاکید کردند.

معاون اجتماعی پلیس مازندران متذکر شد: هیئت اعزامی از روسیه با حضور در نوار ساحلی دریای خزر از اقدامات مسئولان ایران در تشدید مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرده و خواهان تعامل بیشتر پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران شدند.

وی در پایان اذعان داشت: دبیر دولتی و معاون رئیس فدراسیون مبارزه با مواد مخدر کشور روسیه با ابراز خرسندی از نتایج این دیدار، از فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه مسئولان استانی برای بازدید از اقدامات روسیه در راستای مبارزه با مواد مخدر دعوت کرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول