اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

امضای تفاهمنامه همکاری 14 دستگاه با شوراهای اسلامی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تعامل شوراها با جهادکشاورزی برای توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: تاکنون این مجموعه با 14 دستگاه و مرکز اداری استان تفاهمنامه همکاری مشترک منعقد کرد.

امضای تفاهمنامه همکاری 14 دستگاه با شوراهای اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین منافی صبح امروز در حاشیه نشست مشترک مدیران جهادکشاورزی و شوراهای اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، توسعه و گسترش روابط دوجانبه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: مشارکت شوراهای اسلامی شهر و روستا در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف کشاورزی نتایج مفید و سازنده‌ای خواهد داشت و شورای اسلامی استان آماده تحقق این مهم است.

منافی، سیاست شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی را توسعه روابط کاری خود با دستگاه‌های مختلف اداری استان بیان کرد و گفت: تاکنون این مجموعه، با 14 دستگاه و مرکز اداری استان تفاهمنامه همکاری مشترک منعقد کرده و مصمم است این همکاری‌ها را طی سال‌ جاری افزایش دهد.

منافی به مشکلات موجود در بخش کشاورزی و دامی از جمله افزایش قیمت نهاده‌های دامی، بسته‌های حمایتی دولت با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، حوادث اقلیمی و نحوه صیانت از اراضی ملی مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: هرگونه آمادگی لازم برای همکاری در امور ترویجی بخش کشاورزی از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تفاهمنامه‌ای بین آب منطقه‌ای، اداره کل تعاون، استانداری، شورای اسلامی و جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی در سال گذشته 85 میلیارد ریال مشارکت مردمی جذب و در بخش‌های مختلف هزینه شد، افزود: امیدوارم این همکاری‌ها برای توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی ادامه یابد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول