اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

اختصاص 1.4 میلیارد ریال به دامپزشکی دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی از اختصاص مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال به دامپزشکی شهرستان دشتی خبر داد.

اختصاص 1.4 میلیارد ریال به دامپزشکی دشتی

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در نشست با رئیس و کارکنان دامپزشکی دشتی افزود: اعتبارات اختصاص یافته به اداره دامپزشکی دشتی برای توسعه عملیات مبارزه با بیماری‌های واگیر آبزیان، زنبور عسل، طیور و تکمیل تجهیزات و نگهداری واحد فنی دامپزشکی و همچنین نظارت بر فرآورده‌های خام و شیلات و کنترل بهداشت دامی در سطح شهرستان است.

رئیس اداره دامپزشکی دشتی نیز گفت: تمام خودروهای حمل گوشت و مرغ، سردخانه‌های نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌های بین راهی و درون شهری تحت بازرسی و نظارت‌های عالیه بهداشتی این شبکه قرار می‌گیرند.

محمدرضا عباسی با بیان اینکه توسط پرسنل دامپزشکی دشتی به صورت منظم و دقیق بر فرآورده‌های دامی نظارت می‌شود، از مردم خواست تا از خرید هرگونه محصولات بدون برچست خودداری کنند.

وی از شهرداری خورموج خواست نسبت به لوله کشی آب کشتارگاه اقدام کند.

رئیس دامپزشکی دشتی تصریح کرد: دامپزشکی به طور مرتب بر فروشندگان دام و طیور و کشتارگاه شهرداری بازدید می‌کند و در رسیدگی به تخلفات اغماض نمی‌کند.

عباسی یادآور شد: در ایام نوروز بر تمام فرآورده‌های دامی، رستوران‌ها و مراکز بسته بندی فرآورده‌های دامی در شهرستان نظارت کامل صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: چهار مرغداری در شهرستان به علت بیماری نیوکاسل مرغ‌ها منهدم شدند و در ایام نوروز با تلاش ماموران دامپزشکی 190 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی به صورت غیر مجاز توسط چهار خودرو ضبط شد.

شایان ذکر است در حال حاضر در بعضی از مناطق شهر خورموج به ویژه در جمعه بازار شهرداری مرغ زنده خرید و فروش می‌شود که اگر در این زمینه اقدامی صورت نگیرد تهدید جدی برای سلامت مردم است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول