اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 100 میلیون تومانی صورت می‌گیرد

ساخت یادمان شهدای گمنام در شادگان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شادگان گفت: با اعتبار 100 میلیون تومان به زودی ساخت یادمان شهدای گمنام در این منطقه صورت می‌گیرد.

ساخت یادمان شهدای گمنام در شادگان

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرهای استان خوزستان سال‌های سال درگیر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بوده، شهدای بسیاری را از خود به یادگار گذاشته و تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: این منطقه در راستای ساماندهی مزار شهدای گمنام اقدامات مطلوبی را در دستور کار دارد.

معاون فرماندار شادگان ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و توافقات انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به‌ زودی مقبره و نمادی برای مزار شهدای گمنام این منطقه تدارک دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره شهدا را همچنان حفظ و زنده نگه داشت، خاطر نشان کرد: دیروز کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام در این منطقه زده شد و اعتبار 100 میلیون تومانی به این مهم اختصاص یافت.

سنواتی بیان کرد: مزار شهدای این شهرستان در پارک مزار سیدعلی قرار دارد و به همین منظور این یادمان نیز در همان محل احداث خواهد شد.

به گفته وی، براساس این طرح 50 درصد اعتبار از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و 50 درصد اعتبار آن از سوی شهرستان تأمین می‌شود.

معاون فرماندار شادگان اضافه کرد: بی‌شک یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین راه‌های زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌‌های آنان در تبیین خط سرخ شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور است و می‌توان از این ظرفیت عظیم به‌ عنوان الگویی برای جوانان این نسل و نسل‌های آینده بهره‌‌برداری کرد.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو و نسخه‌ای بی‌نظیر است که سال‌ها پس از دوران دفاع مقدس نیز می‌توانیم با استفاده از آن روی پای خودمان بایستیم.

سنواتی در پایان گفت: امیدواریم این اقدام حرکتی مؤثر در راستای نشان دادن جایگاه و ارزش شهدای جنگ تحمیلی در منطقه باشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول