اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات خراسان‌جنوبی:

فاطمه کتاب فضایل بشریت را به رشته تحریر درآورد

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: فاطمه(س) کتاب فضایل بشریت را عملاً به رشته تحریر درآورد.

فاطمه کتاب فضایل بشریت را به رشته تحریر درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رضایی ظهر امروز در همایش بزرگ فاطمیون در شهرستان فردوس اظهار داشت: با مراجعه به متون دینی متوجه می‌شویم که از فاطمه(س) با وجود عمر کوتاهی که داشت بسیار به بزرگی یاد شده است.

وی افزود: عظمت فاطمه‌(س) همه جهانیان را متوجه خود کرده و خداوند متعال نیز سبب پیدایش عالم هستی را وجود فاطمه(س) دانسته است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هر اندازه معرفت ما نسبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) بیشتر شود سبک کار ما نیز متفاوت‌تر می‌شود.

رضایی یادآور شد: در شناخت شخصیت یک انسان باید نسبا و اکتسابا با او آشنا شویم و علاوه بر نسب او دریابیم که چه فضایلی را کسب کرده است.

وی گفت: فاطمه(س) دختر شخصیتی است که قبل از رسیدن به پیامبری امین مردم بود و عقل عالم هستی لقب گرفته و خدیجه نیز از بزرگ‌ترین زنان قریش است که اگر ثروت او نبود مسلمانان به طور یقین از پای در می‌آمدند.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: عمر فاطمه(س) اگرچه بسیار اندک بود ولی کاری که وی در عالم هستی انجام داد بسیار بزرگ و بی‌نظیر است.

رضایی با اشاره به آیات و روایات متعدد در رابطه با شخصیت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: فاطمه(س) در ایمان و عبادت، رفتار و گفتار، اعتقاد به توحید، معاد و نبوت در اوج قرار دارد و در روز قیامت عظمت زهرا(س) برای اهل محشر روشن می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول