اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته زمین پاک

دوستداران زمین پاک در کوثر پیاده‌روی کردند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته زمین پاک 150 نفر از طبیعت‌گردان و دوستداران محیط زیست در قالب همایشی در شهرستان کوثر پیاده‌روی کردند.

دوستداران زمین پاک در کوثر پیاده‌روی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی محیط زیست کوثر، دوستداران زمین پاک در این همایش مسیر گیوی تا شهرک صنعتی کوثر را پیاده طی کردند.

رئیس اداره محیط زیست کوثر در حاشیه این همایش با اشاره به اهمیت سلامت محیط زیست بر همکاری همگانی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست تاکید کرد.

مهدی کسایی تعامل و مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست را بسیار مؤثر دانست و اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های متنوع گامی تأثیرگذار در زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه برداشته شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوثر نیز در این همایش ابراز داشت: به مناسبت هفته زمین پاک مباحث مهم زیست محیطی به دانش‌آموزان تبیین می‌شود.

اکرم راضی تصریح کرد: چگونگی تفکیک زباله در منزل و مراحل بازیافت، زمان تجزیه انواع زباله در محیط، راه‌های آلودگی محیط زیست توسط انسان و اثرات نامطلوب آلودگی هوا و زمین از جمله مطالبی است که در کانون تشریح می‌شود.

این مسئول اجرای مسابقات مقاله‌نویسی و نقاشی و نیز مسابقه شفاهی با همین موضوع را از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته زمین پاک ذکر کرد.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان به عنوان سفیران حفظ محیط زیست در خانه و مدرسه می توانند در این عرصه نقش‌آفرین باشند.

راضی در پایان اظهار داشت: اگر در مدارس تشکل‌های زیست محیطی دانش‌آموزی ایجاد شود فعالیت‌ها، آموزش‌ها و تحقیقات موثری توسط این افراد به عنوان نماینده یک خانواده ایجاد می‌شود و این امر در ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نیز موثر است.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول