اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بروجرد خبر داد

دستگیری اعضای باند سرقت منزل در بروجرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری اعضای باند سرقت منزل و کشف 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت منزل در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، مهدی پور‌غلامحسین گفت: در پی وقوع و افزایش سرقت منزل در اواخر سال 90 و هم‌چنین اوایل سال 91 و یافتن تعدادی گاوصندوق سرقت شده در حاشیه شهرستان دورود و اطراف سیلاخور، موضوع به طور جد در دستور کار مأموران آگاهی بروجرد قرار داده شد.

فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده و همه‌جانبه و تعامل با شهرستان‌های هم‌جوار، با کنترل خودروهای عبوری سرانجام روز گذشته با تعقیب و گریز فراوان یک دستگاه خودرو پراید را با دو سرنشین توقیف کرده و به اداره آگاهی بروجرد انتقال دادند.

پورغلامحسین افزود: متهمان در تحقیقات معموله علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل یک خانم در بروجرد، به 21 فقره سرقت منزل با هم‌دستی دو نفر دیگر به صورت باندی و به روش توپی‌زنی و تخریب، معترف شدند.

وی با بیان اینکه اعضای باند با پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم متواری ادامه دارد. 

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول