اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خبر داد

دستگیری شکارچی متخلف در اسفراین

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: یک شکارچی متخلف به همراه اسلحه جنگی در پارک ملی اسفراین دستگیر شد.

دستگیری شکارچی متخلف در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، حسین آبسالان اظهار داشت: پرسنل اجرایی گارد حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین در حین گشت و کنترل در پارک ملی سالوک موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف شدند.

وی افزود: از این متهم یک قبضه سلاح جنگی 11 تیر دوربین‌دار کشف و ضبط شد و متهم با همکاری اطلاعات نیروی انتظامی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین از متهم تعداد هفت تیر فشنگ جنگی، یک عدد دوربین چشمی و سایر ادوات مخصوص شکار کشف شد.

وی همچنین از مبادله نخستین موافقت‌نامه ارتقای شاخص‌های محیط زیستی، آموزشی، پژوهشی با معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

آبسالان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار امسال سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر «ترویج و عمومی‌سازی فرهنگ زیست محیطی و گسترش آن» و به منظور هماهنگی، یکپارچگی و برنامه‌ریزی در خصوص فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی نخستین موافقت‌نامه ارتقای شاخص‌های محیط زیستی، آموزشی، پژوهشی، آمار و فناوری با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست به امضا رسید.

وی تصریح کرد: استان خراسان شمالی به عنوان دومین استان در کشور است که این موافقت‌نامه را به صورت رسمی مبادله کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی هدف از امضا و مبادله این موافقت‌نامه را ساماندهی ایجاد نظم، برنامه‌ریزی و ترویج محیط زیست بیان کرد و گفت: این موافقت‌نامه در 14 محور و 117 مصوبه در سال 91 در سطح استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول