اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 2 رده سنی

برترین‌های دو و‌میدانی انتخابی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای انتخابی دو و میدانی قم خبر داد.

برترین‌های دو و‌میدانی انتخابی قم معرفی شدند

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی دوومیدانی قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات برتر امروز معرفی شدند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان رقابت‌های خود را در پیست دو و‌میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها مشخص شوند.

دبیر هیئت دو و‌میدانی استان قم ابراز داشت: رقابت‌های انتخابی لیگ دو و‌میدانی قم در مواد 100 متر، 200 متر، 1500 متر، 110 متر با مانع، پرتاب وزنه، پرش طول و پرتاب دیسک برگزار شد و در آن نفرات مدعی رقابتی جذاب و دیدنی را برگزار کردند.

وی در ادامه با اشاره به برترین‌های مواد مختلف این دوره از مسابقات، اضافه کرد: در رقابت‌های ماده 100 متر علیرضا سعادتمند با بهترین زمان زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد.

رضایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در رقابت‌های ماده 200 متر این دوره از مسابقات انتخابی تیم دو و‌میدانی استان قم، محمد میرزایی موفق‌ترین دو و‌میدانی کار بود که توانست بالاتر از سایر شرکت کنندگان مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی عنوان داشت: رقابت‌های ماده 110 متر با مانع پیکارهای انتخابی دو و‌میدانی قم نیز بین مدعیان نزدیک و جذاب بود و در نهایت این محمد سبب‌کار بود که توانست زودتر از سایرین به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان قم بیان داشت: در مسابقات ماده 1500 متر این دوره از پیکارها، احمد ابراهیمی دو و‌میدانی کار موفق بود که بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست مقام قهرمانی این رده سنی را به دست بیاورد.

وی عنوان کرد: در ماده پرش طول مسابقات انتخابی دو و‌میدانی نوجوانان و جوانان استان قم که از سطح بسیار بالایی نیز برخوردار بود، علیرضا صفری بهترین دو و‌میدانی کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رضایی بیان داشت: در مسابقات ماده پرتاب وزنه که رقابت در آن با شرکت مدعیان دو و‌میدانی قم برگزار شد، حامد خزایی بهترین رکورد را به ثبت رساند و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های انتخابی استان قم شد.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رشته پرتاب دیسک و در پایان پیکار مدعیان این رضا خزایی بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا بدین ترتیب برترین‌های مسابقات انتخابی دو و‌میدانی قم در پایان جدال دو و‌میدانی کاران جوان و نوجوان معرفی شوند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول