اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس خبر داد

بالاترین بودن میزان کمک خیران فارس در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس با اشاره به پیشینه 10 ساله این مجمع، فعالیت‌های آن را مطابق با نیازهای جامعه ذکر کرد و گفت: کمک‌های خیران در فارس چند صد برابر سایر استان‌ها است.

بالاترین بودن میزان کمک خیران فارس در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر رامجردی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاصله فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه نیک‌اندیشان در استان فارس با برخی استان‌های کشور 500 برابر است، به گونه‌ای که ما با نزدیک‌ترین استان در فعالیت‌های خیران بیش از 40 برابر در حجم کمک‌های مالی، اهدا و فعالیت‌های خیرخواهانه مختلف فاصله داریم.

وی ابراز داشت: فاصله فارس با سایر استان‌ها در انجام فعالیت‌های خیر، بر اساس آمارهای کشوری است و باید توجه داشت که بسیاری از فعالیت‌ها در این آمار دیده و در نظر گرفته نشده است.

رامجردی بیان کرد: در سال گذشته 37 مورد تفاهم‌نامه با حجم ریالی 20 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط مجمع خیرین فارس با خیران منعقد شده است که 30 درصد از این فعالیت‌ها مربوط به شهرستان‌ها و 70 درصد مربوط به مرکز استان فارس بوده است.

وی گفت: بیشترین میزان کمک‌ها که 51 درصد کل را شامل می‌شود مربوط به بیمارستان‌سازی با 10 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

این مسئول افزود: سال گذشته فعالیت‌های خوبی در زمینه بیمارستان‌سازی آغاز شد که یکی از این اقدامات که با همکاری مطلوب شورای شهر و شهرداری شیراز همراه بود، تصویب احداث بیمارستان احمدبن‌موسی (ع) در جنوب این کلان‌شهر بود.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس همچنین گفت: سال گذشته افزون بر 990 میلیون تومان در زمینه حمایت از بیماران بی‌بضاعت تأمین و پرداخت شده که رقم خوبی است اما در مقایسه با نیازها مناسب نیست و باید تمرکز بیشتری بر این کمک‌ها شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول