اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از شکست مقابل فولاد ماهان اتفاق افتاد

حمله سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی به دوربین باشگاه خبرنگاران

خبرگزاری فارس: آسیب زدن به دوربین باشگاه خبرنگاران جوان استان اصفهان، موجب شد تا مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به کلانتری 14 اصفهان احضار شده و پس از رضایت شاکی، بتواند به همراه تیمش اصفهان را ترک کند.

حمله سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی به دوربین باشگاه خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جریان دیدار تیم‌های بسکتبال فولاد ماهان و پتروشیمی بندر امام، سرمربی و نیمکت‌نشینان تیم پتروشیمی با عوامل اجرایی سالن مخابرات اصفهان درگیری پیدا کردند.

شدت گرفتن درگیری‌ها موجب شد تا تصویربردار و خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اقدام به تصویر گرفتن از این حرکات کنند، اما زمانی که مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم پتروشیمی متوجه شد که حرکات وی فیلم‌برداری شده است، به سمت تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان حمله‌ور شده و دوربین وی را به زور گرفت.

در ادامه نیز تلاش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان برای پس گرفتن دوربین، موجب شد تا دوربین به زمین بیفتد و آسیب جدی ببیند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در تشریح این ماجرا اظهار داشت: زمانی که شاهین‌طبع دوربین را گرفت و به سمت نیمکت پتروشیمی حرکت کرد، من نیز به واسطه اینکه میکروفن به دوربین وصل بود، دنبال وی کشیده می‌شدم.

عزیزالله مشفقی ادامه داد: شاهین‌طبع دوربین را به سرپرست تیم تحویل داد و وی نیز از محوطه سالن خارج شده و دوربین را به فرد سومی که از عوامل تیم بود، داد و او نیز در واکنش به اصرارهای من برای پس دادن دوربین سازمان صدا و سیما، دوربین را به روی زمین انداخت که موجب آسیب دیدن آن شد.

وی با بیان اینکه پیش از خروج عوامل تیم پتروشیمی از سالن مسابقه، با پلیس 110 تماس گرفته شد، تأکید کرد: سپس من و سرمربی تیم پتروشیمی به کلانتری 14 اصفهان برده شدیم، اما در طول مسیر و هم‌چنین تا زمانی که قاضی کشیک صورت جلسه را تنظیم کند، شاهین‌طبع اهانت زیادی به من کرده و حتی مدعی شد من از سوی سرمربی تیم ماهان اجیر شده‌ام که چنین حاشیه‌ای را در سالن مسابقه به راه بیندازم، در صورتی که وی دعوا را آغاز کرده و ما تنها مشغول تهیه گزارش از این صحنه بودیم.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان با بیان اینکه در برابر توهین‌های وی سکوت کردم، تصریح کرد: سرپرست و مربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با حضور در کلانتری 14، تعهد کردند که خسارت دوربین را پرداخت کنند و من رضایت بدهم تا شاهین‌طبع بتواند به پرواز برسد.

به گزارش فارس، این دیدار پرحاشیه و جنجالی در نهایت با پیروزی نماینده اصفهان به پایان رسید.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول