اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

انعقاد تفاهمنامه میان شهرداری و اداره برق شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری و اداره برق شوشتر خبر داد و گفت: این تفاهمنامه برای وصول بدهی‌های دو طرف تفاهم است.

انعقاد تفاهمنامه میان شهرداری و اداره برق شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر با اداره برق این شهرستان تفاهمنامه‌ای امضا کرده است که برای وصول بدهی‌های دوطرفه اقدام شود و هر دستگاه با دستگاه دیگر طرف تفاهم در این باره همکاری کند.

وی با اشاره به نحوه همکاری در این باره افزود: در این تفاهم‌نامه بر اساس قانون هر کس که عوارض نوسازی خود را به شهرداری پرداخت نکند اداره برق، برق محل مورد نظر را قطع خواهد کرد و هر کس برای پرداخت عوارض خود و یا رفع پلمب مغازه خود به شهرداری مراجعه کرد باید تصفیه حساب اداره برق خود را ارائه کند و در غیر این‌صورت این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه به سود دو طرف است، گفت: در این تفاهم نامه هم شهرداری برای اجرای قانون اقدامی عملی انجام داده است و هم اداره برق برای وصول بدهی‌های خود از مردم گامی برداشته است و به این دلیل این تفاهمنامه بسیار کاربردی خواهد بود.

دُر با اشاره به اینکه در راستای امضای تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌های شهر شوشتر نیز در حال رایزنی هستیم، تاکید کرد: در این باره در حال رایزنی هستیم تا با استفاده از مفاد قانونی به نحوی عمل شود که هر دو طرف تفاهمنامه برای وصول طلب‌های خود از مردم گامی مثبت بردارند.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر در بخش درآمدزایی تلاش‌های بسیار زیادی می‌کند و به این دلیل در حال بررسی راه‌های جدید درآمدزایی برای شهرداری است که انعقاد قرارداد در قالب این روش‌های جدی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول