اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی بنیاد شهید برای پرداخت تسهیلات به ‌ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی بنیاد شهید برای پرداخت تسهیلات به ‌ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آمادگی بنیاد شهید برای پرداخت تسهیلات به ‌ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

 علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تامین مسکن جامعه ایثارگری یکی از برنامه‌های جدی این بنیاد است که امید است با توجه به اهتمام وزیر راه و شهرسازی و دستور اکید ایشان به استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر واگذاری زمین به والدین، همسر و فرزندان شهید، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: حقیقتا ایشان فردی پیگیر بوده و در زمینه تامین مسکن جامعه ایثارگری دغدغه فراوانی دارند.

امیری با بیان اینکه مشکل مسکن جامعه ایثارگری باید در درون این استان حل شود، گفت: در جریان سفر چند روز پیش وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد، وی برای سومین بار دستور ویژه دادند که زمین‌های مشخص‌شده با مساعدت مدیر ارشد این استان به افراد واجد‌الشرایط واگذار شود.

این متولی امور ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد واگذاری زمین به والدین شهدا، همسر و فرزند شهید، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد را منتظر دستور استاندار این استان دانست و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همراهی مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دستور واگذاری این زمین‌ها صادر شود تا بخشی از مطالبات جامعه ایثارگری در امر مسکن پاسخ داده شود.

امیری با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مهم از اختیارات مدیریت ارشد این استان بوده که با دستور ایشان این خواسته مهم جامعه ایثارگری عملی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از سوی این بنیاد هرگونه آمادگی برای پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین وجود دارد که در این زمینه انتظار داریم همه مسئولان یاری کنند تا مطالبات مسکن ایثارگران برطرف شود.

وی ابراز داشت: بنیاد شهید این استان از جمله اداراتی بود که در سال 90 همه اعتبارات ملی را جذب کرد به‌ طوری که در سال گذشته بیشترین رقم ریالی را از مرکز گرفتیم و در اموری مانند تسهیلات مسکن برای جامعه هدف خود هزینه کردیم.

امیری تصریح کرد: در هر استانی که مدیریت ارشد آن به قضیه واگذاری زمین به جامعه ایثارگری وارد شد، مشکل به طور کامل حل شد که انتظار ما در این استان چیزی جز این نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از همه مسئولانی که برای پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری همکاری دارند به‌ویژه مدیرکل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری این استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در جریان سفر چند روز پیش وزیر راه و شهرسازی به یاسوج، وی از برادر خود، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست با دعوت از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان موضوع واگذاری زمین به والدین شهدا، همسر و فرزند شهید، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد را مورد بررسی و مشکلات آن را برطرف کند تا زمین‌های مشخص شده به این افرد واگذار شود.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول