اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهید زوار برگزار شد

حضور‌ 200 هزار نفر در همایش پیاده‌روی خانوادگی ‌در پارک ائل‌گلی تبریز

خبرگزاری فارس: مردم تبریز بار دیگر شگفتی آفرین شدند و بیش از 200 هزار نفر در همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهید زوار و 14 هزار شهید کارگری کشوری در پارک ائل‌گلی تبریز شرکت کردند.

حضور‌ 200 هزار نفر در همایش پیاده‌روی خانوادگی ‌در پارک ائل‌گلی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پیش از ظهر امروز نخستین همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی در سال 91 با حضوری بیش از 200 هزار نفری به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهید زوار و 14 هزار شهید کارگری کشور برگزار شد تا دوباره تبریز شهر اولین‌ها رکورد حضور مردم در همایش‌های پیاده‌روی در کشور را بشکند.

این همایش که در مسیر چهار کیلومتری جاده ائل‌گلی به سمت پارک ائل‌گلی تبریز برگزار شد، علاقه‌مندان ورزش و سلامتی با پای پیاده مسیر یاد شده را طی کردند.

شرکت‌کنندگان با تجمع در ورودی پارک ائل‌گلی تبریز با در دست داشتن پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی فضای شورانگیزی به این همایش بزرگ و تاریخی در آذربایجان‌شرقی دادند.

سید محمدشروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان، یونس فاتح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رضا رضوانی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی استان و جمعی از مدیران و مقامات استانی در این همایش حضور داشتند، 14 هزینه سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره قرعه‌کشی شده و به برندگان اهدا شد و تعداد 500 جایزه شامل دوچرخه و بسته‌های ورزشی نیز به زودی از سوی سایت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول