اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی:

فعالان جبهه تولید صنعت ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی فعالان جبهه تولید صنعت را ادامه‌دهندگان راه شهدا دانست.

فعالان جبهه تولید صنعت ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان‌رضوی، عابدین عابدی‌مقدم در بازدید از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در جمع ایثارگران و مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: این مراکز ثمره خون شهدا و ایثارگران است و مدیران و کارکنانی که در این حوزه‌ها فعالیت دارند با فرهنگ شهید و شهادت آشنا هستند آنان با فعالیتشان ادامه‌دهنده راه شهدا خواهند بود و خوشنودی مقام معظم رهبری را فراهم خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که با روحیه بسیجی و ایثارگری شبانه‌روز در جبهه تولید و صنعت فعالیت دارند از تحریم‌های دشمن واهمه‌ای نخواهند داشت.

عابدی‌مقدم ایثارگران را منشأ خیر و برکت جامعه اسلامی ایران دانست و گفت: امروز جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان، آزادگان و بسیجیان را الگو قرار می‌دهد، پس مسئولیت یک ایثارگر، بسیجی و رزمنده در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار سنگین است.

وی شهید تندگویان را اسوه صبر، مقاومت و ایثار در زمان دستگیری توسط نیروهای بعثی عراق دانست و افزود: خلوص وصف‌ناپذیری که در وجود شهید تندگویان بود او را لحظه‌ای از مقاومت و ایستادگی باز نداشت و این شهید والامقام با چنین روحیه‌ای دشمن را مأیوس و شکست داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی ایران اسلامی را مدینه فاضله دانست و گفت: مردم ایران اسلامی مردمی فهیم هستند و با هوشیاری کامل در هر زمان به میدان می‌آیند و به دشمنان می‌فهمانند که هرگز نمی‌توانند ضربه‌ای به وحدت و یکپارچگی آنان وارد سازند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول