اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع مس سرچشمه:

ضعف در یارگیری مهم‌ترین دلیل سقوط مس سرچشمه است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: ضعف در جذب بازیکن در ابتدای فصل و در نیم‌فصل مسابقات دلیل اصلی سقوط مس به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

ضعف در یارگیری مهم‌ترین دلیل سقوط مس سرچشمه است

نادر فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار دو تیم مس کرمان و مس سرچشمه اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم با وجود تمام شایعات، بازی محکم و پرتنشی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تصور نمی‌کردم بازیکنان مس سرچشمه بازی این چنین را از خود به نمایش گذارند، البته توان تیمی ما نیز در همین سطح است و نمی‌توان به بازیکنان خرده گرفت.

مدافع مس سرچشمه با بیان اینکه توان و نفرات مس کرمان به مراتب بالاتر از مس سرچشمه است، گفت: بازیکنان مس کرمان در این مسابقه نسبت به بازیکنان ما زحمت بیشتری کشیدند و در نهایت به حق خود رسیدند.

فتح‌اللهی ضعف در یارگیری و جذب بازیکن در ابتدای فصل و نیم‌فصل را از مهم‌ترین دلایل سقوط مس سرچشمه به لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست و افزود: در زمینه مسائل اتفاق افتاده پیرامون این تیم و سقوط مس به لیگ دسته اول من نمی‌توانم اظهار نظر بیشتری کنم و مسئولان  باشگاه و کادر فنی هستند که در این زمینه صاحب نظر هستند.

وی با بیان اینکه وصله تبانی به بازیکنان و اعضای کادر فنی مس سرچشمه نمی‌چسبد، بیان داشت: بازیکنان دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و اولویت بازیکنان مس سرچشمه رعایت مسائل اخلاقی است.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه قراردادش با باشگاه مس سرچشمه تا پایان فصل خاتمه می‌یابد، خاطر نشان کرد: چند تیم لیگ برتری با من مذاکراتی را داشتند که به زودی و با پایان فصل، تیم فصل آینده خود را مشخص می‌کنم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول