اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی مشهد

هم‌‌اندیشی بین‌المللی تخصصی مدیریت یکپارچه بحران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی بحران شهرداری مشهد از برگزاری نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی تخصصی مدیریت یکپارچه بحران و ریسک در پایتخت معنوی ایران خبر داد.

هم‌‌اندیشی بین‌المللی تخصصی مدیریت یکپارچه بحران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ابوالقاسم باغبان‌نژاد اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه‌های مشترک منعقد شده بین شهرداری مشهد و مرکز جهانی ریسک سوئیس این هم‌اندیشی برای نخستین‌بار در سطح بین‌المللی در مشهد برگزار می‌شود.

وی در توضیح هدف برگزاری هم‌اندیشی گفت: انتقال تجارب کشور سوئیس و نهادهای زیر نظر سازمان ملل در مقابله با بحران‌های طبیعی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این هم‌اندیشی است.

وی افزود: آموزش بدنه کارشناسی و مدیران شهرداری مشهد در ارتباط با مدیریت بحران با رویکرد شهری و آشنایی با روش‌های جدید مقابله با بحران و پیش‌گیری از آن از دیگر اهداف برگزاری هم‌اندیشی مذکور است.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با برگزاری نخستین هم‌اندیشی بین‌المللی تخصصی مدیریت یکپارچه بحران و ریسک در مشهد دبیرخانه دائمی مدیریت یکپارچه بحران و ریسک در شهرداری مشهد برپا می‌شود.

باغبان‌نژاد در ادامه سخنان خود در ارتباط با فعالیت‌های این همایش، عنوان کرد: رونمایی از 4 جلد کتاب تخصصی مدیرت بحران، آغاز فعالیت کارگروه امداد محله و خانواده با عنوان دوام ثامن، برگزاری نمایشگاه تخصصی با رویکرد مقاوم‌سازی و بازسازی بافت‌های فرسوده، برگزاری مانور و سایر موارد از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این هم‌اندیشی 2 روزه برگزار می‌شود.

وی تعداد شرکت کنندگان در این هم‌اندیشی را هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری هم‌اندیشی فوق به همت استانداری خراسان‌رضوی و شهرداری مشهد است.

وی خاطرنشان کرد: پروفسور بالتر آمان، دیوید الکساندر از مرکز جهانی سوئیس، پروفسور ساسان محاسب از دانشگاه صنعتی زوریخ، مهندس نظری نماینده سازمان بین‌المللی اوچاد در پاسخ به بلایای طبیعی، رئیس سازمان بحران کشور از مهمانان ویژه هم‌اندیشی هستند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول