اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی ساوجبلاغ خبر داد

بهره‌مندی اکثر روستاییان ساوجبلاغ از خدمات بیمه درمانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بیمه خدمات درمانی ساوجبلاغ گفت: هم‌اکنون اکثر قریب به اتفاق روستاییان این شهرستان از خدمات بیمه‌ درمانی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی اکثر روستاییان ساوجبلاغ از خدمات بیمه درمانی

کاظم معدن‌دار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از اهداف کلان دولت زیر پوشش قرار دادن بیمه‌ای تمام ایران به صورتی که حتی یک نفر خارج از پوشش نباشد، است.

وی تصریح کرد: خوش‌بختانه طرح‌های بسیاری در این زمینه با موفقیت انجام شده است که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به بیمه ایرانیان و هم‌چنین بیمه روستاییان است.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه سرنوشت طرح بیمه روستاییان در این شهرستان به کجا انجامید، گفت: طرحی در این زمینه طراحی و اجرا شد که خوش‌بختانه ثمره آن زیر پوشش قرار گرفتن اکثر قریب به اتفاق روستاییان ساوجبلاغ از سوی بیمه خدمات درمانی است.

معدن‌دار گفت: هم‌اکنون بیش از 67 هزار نفر از جمعیت روستاییان این شهرستان از خدمات بیمه فوق بهره‌مند هستند که اندک افراد باقی مانده نیز با تلاش‌های انجام شده به زودی زیر پوشش قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: کسب این موفقیت موجب رضایتمندی جامعه روستاییان شهرستان ساوجبلاغ شده و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ما طی سال‌های اخیر است.

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی ساوجبلاغ گفت: نکته قابل توجه این است که در مجموع حدود 83 هزار نفر در ساوجبلاغ از بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند که اکثر این افراد روستاییان هستند.

معدن‌دار خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد که تمرکز ما در خدمات‌رسانی به اقشار روستایی است.

وی با اشاره به طرح بیمه ایرانیان نیز گفت: در تلاش هستیم که اجرای این طرح را در ساوجبلاغ توسعه داده و نقطه مطلوب ما زمانی است که هیچ فردی در ساوجبلاغ از دریافت خدمات بیمه‌ای محروم نباشد.

معدن‌دار در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های مرتبط و مدیران ارشد شهرستان ساوجبلاغ، این هدف مهم در آینده نزدیک محقق شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول