اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم - 464

شریعتی: 3500 نفر ناظر نگهبان آرای مشهدی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان‌رضوی گفت: هیئت نظارت بر انتخابات با 3 هزار و 488 نفر ناظر، حفظ و صیانت آرای مردم را انجام می‌دهد.

شریعتی: 3500 نفر ناظر نگهبان آرای مشهدی‌ها هستند

حجت‌الاسلام سیدحسن شریعتی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اهمیت نظارت قوی بر انتخابات اظهار داشت: مجلس جایگاهی بسیار رفیع و حساس در اداره کشور و پیشرفت انقلاب اسلامی دارد.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در این دوره از انتخابات تکمیل‌کننده مرحله اول است، افزود: همان طور که مردم در دوره نخست حضوری گسترده داشتند، در این دوره نیز پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت قطعاً حضوری گسترده دارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا طبق گزارش‌های رسیده از شعب اخذ رأی در حرم رضوی و سطح شهرستان مشهد و کلات، مردم برای تکمیل حماسه 12 اسفندماه تا این لحظه حضوری پررنگ داشتند.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ‌ گونه تخلفی از سوی شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان مشهد و شهرستان کلات گزارش نشده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول