اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم ـ 470

افزایش 20 درصدی مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات نهم مجلس

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی از افزایش بیش از 20 درصدی مشارکت مردم مشهد در دومین مرحله انتخابات مجلس نهم نسبت به دومین مرحله انتخابات مجلس هشتم خبر داد.

افزایش 20 درصدی مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات نهم مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی عصر امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای سطح شهر مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دور اول از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد انتخاب سه نفر از نمایندگان مجلس نهم توسط مردم مشهد و کلات بودیم.

وی افزود: در این مرحله دو نفر باقیمانده دیگر از میان چهار نفر انتخاب می‌شوند و با توجه به اینکه تعداد کاندیدا نیز کمتر است در این راستا حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات کمتر است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر حضور گسترده مردم در دور دوم نسبت به دور دوم انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا این لحظه در هر صندوقی میانگین 550 نفر رای داده‌اند، تاکنون شاهد بیش از 20 درصد افزایش مشارکت نسبت به مرحله دوم مجلس هشتم بودیم که البته این میزان مشارکت تا پایان زمان انتخابات قطعا بیشتر می‌شود.‌

انتهای پیام/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول