اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد

الزام ادارات فارس برای کمک به هوشمندسازی مدارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: به‌زودی با حضور استاندار فارس و مدیران و روسای 40 دستگاه اداری این استان مصوبه هیئت دولت مبنی بر لزوم مشارکت ادارات در هوشمندسازی مدارس به تمام ادارات ابلاغ می‌شود.

الزام ادارات فارس برای کمک به هوشمندسازی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی‌طلب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیاز شدید مدارس به کلاس‌های هوشمند و مصوبه صریح دولت، تمام ادارات و نهادهای این شهرستان ملزم به مشارکت در هوشمندسازی مدارس هستند.

وی افزود: تمام ادارات و نهادهای این شهرستان بر اساس قانون موظف هستند در سال جاری نسبت به هوشمندسازی مدارس بر اساس برنامه‌ریزی آموزش و پرورش اقدام کنند.

روزی طلب اضافه کرد: روسای ادارات باید در بودجه جاری اعتبار لازم را برای تهیه وسایل و خرید امکانات لازم به منظور هوشمندسازی کلاس درس دانش‌آموزان پیش‌بینی کنند تا مدارس با مشکلی در زمینه هوشمندسازی رو به رو نشوند.

مقام ارشد آموزشی این استان در ادامه بیان داشت: برنامه‌های هفته معلم در این استان متاثر از برنامه‌های وزارت‌خانه در تهران بود چنان که در روز دوازدهم اردیبهشت ماه جاری معلمان نمونه این استان با رئیس جمهور ملاقات کردند و در روز سیزدهم نیز 150 نفر از فرهنگیان فارس به دیدار با مقام معظم رهبری نائل آمدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: روز یازدهم اردیبهشت ماه جاری نیز معلمان نمونه کشوری با وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

وی ادامه داد: در روزهای هفدهم و هجدهم اردیهبشت ماه امسال نیز مراسم جداگانه‌ای برای تجلیل از مدیران و معلمان نمونه و بانوان فرهنگی آموزش پرورش این استان برگزار می‌شود.

روزی‌طلب تصریح کرد: مدارس این استان هر کدام به صورت جداگانه مراسمی را برای تجلیل از معلمان خود برگزار کرده‌اند و همچنین در ادارات این استان از معلمان و بازنشستگان نمونه تقدیرهایی صورت گرفته است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نماز جمعه هفته آتی با حضور 7 هزار دانش‌آموزش از مدارس این استان برگزار می‌شود و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری جشنواره گلستان‌خوانی بین دانش‌آموزان استان فارس در دستور کار است.

فرشید قاسمی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست اظهار داشت: در پروسه انتخاب معلم نمونه در این استان 10 هزار نفر فعالیت‌های خود را معرفی کردند که از این میان 994 نفر به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای، 152 نفر معلم نمونه استانی و  16 نفر نیز به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شدند.

به گفته قاسمی سهمیه انتخاب معلم نمونه در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و برای تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای 3 میلیون ریال، معلمان نمونه استانی 5 میلیون ریال و معلمان نمونه کشوری 10 میلیون ریال به علاوه یک سفر حج به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

وی اسامی معلمان و مدیران نمونه کشوری این استان را شامل سیدعباس حسینی مطلق، زیبا متانت جهرمی، پروین اندیش، افسانه صبوری، غلامرضا صابرجهرمی، علی کریمی، طیبه پورتقی، صفیه محسنی، مرضیه نعمت‌الهی، محمود رئوفی، محمد مرادی، مجدالدین معصومی، افسانه بوستانی، ناهیدسادات جهان‌پور، منصور حسامپور و مریم بردبار اعلام کرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول