اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ساخت زائرسرای راهیان نور یک حرکت ارزشمند است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین ساخت زائرسرای راهیان نور در خرمشهر را یک حرکت ارزشمند و مناسب ارزیابی کرد.

ساخت زائرسرای راهیان نور یک حرکت ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز در دیدار با اعضای مؤسسه فرهنگی خادم‌الزائرین شهدای قزوین که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ترویج فرهنگ شهدا و ایثار را برای نسل امروز مهم دانست، اظهار کرد: امروز نسل نوجوان و جوان ما باید با جانفشانی‌های رزمندگان دلاور  در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و همین اعزام مردم به خصوص جوانان به مناطق عملیاتی می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در دوران رژیم بعث عراق، صدام با آن تجهیزات نظامی نتوانست در برابر اراده و ایمان رزمندگان ما ایستادگی کند که در آخر شهد پیروزی نصیب ملت غیور ایران اسلامی و رزمندگان اسلام شد.

باریک‌بین ایمان به خدا، تقوا و روحیه شهادت‌طلبی را از ویژگی‌های بارز و ممتاز رزمندگان دانست و بیان کرد: این ویژگی‌های ممتاز و روحیه معنوی و دینی رزمندگان اسلام سبب شد که رژیم صدام از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی به عقب رانده شده و شکست سختی بخورد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز باید هوشیار بوده و رمز موفقیت ملت مسلمان ایران اسلامی در گرو وحدت و همبستگی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی الگو گرفتن جوانان از رشادت‌های رزمندگان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید امروز نسل جوان و نوجوان ما از سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل الگو گرفته و آن‌ها را در زندگی خود پیاده کنند.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به ساخت زائرسرا در شهر خرمشهر برای اسکان کاروان‌های راهیان نور استان قزوین خاطرنشان کرد: این حرکت بسیار ارزشمند و ماندگاری است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین و خیران برای تکمیل این زائرسرا اقدام کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین با قدردانی از استاندار و فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پیگیری‌های زائرسرا در شهر خرمشهر یادآور شد: به یقین باید از تلاش‌های احمد عجم و سردار سالار آبنوش در پیگیری‌های ساخت این اسکان برای کاروان‌های راهیان‌نور این استان قدردانی کرده و نیز باید دیگر مسئولان برای ادامه این مسیر تلاش جدی‌تری کنند.

در ابتدای این مراسم احمد عجم استاندار قزوین و سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان از اقدامات انجام شده از قبیل تحویل زمین، تأمین اعتبار، تهیه نقشه و مشخصات قسمت‌های اصلی این زائرسرا مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول