اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

پارس جنوبی نمایشگاه بزرگ اقتدار و مدیریت بومی ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی نمایشگاه بزرگ اقتدار و مدیریت بومی ایران اسلامی است.

پارس جنوبی نمایشگاه بزرگ اقتدار و مدیریت بومی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در نشست با هیئت اعزامی کالج دفاع ملی جمهوری فدرال نیجریه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایران اسلامی هم‌اکنون در اوج اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر و بهتری در ایران هستیم.

وی افزود: در منطقه پارس جنوبی تلاش بسیار خوبی در حال انجام است و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به سفر ارزشمند رهبر انقلاب به عسلویه خاطرنشان کرد: حضور مقام معظم رهبری در سال 1390 به منطقه ویژه پارس، عزم و اراده تمامی تلاشگران برای خدمت به ولی فقیه خود و توسعه و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را افزایش داد.

نصوری ادامه داد: در سال جاری به فرمان رهبر معظم انقلاب، تمام همت و تلاش خود را برای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی متمرکز کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: منطقه ویژه پارس به عنوان نمایشگاه بزرگ اقتدار و مدیریت بومی ایران اسلامی در حوزه صنعت نفت و سند افتخار توسعه صنعتی کشور است.

نصوری با اشاره به مزیت‌ها و فرصت‌های چشمگیر سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس افزود: این منطقه 46 هزار هکتار وسعت دارد که 28 فاز گازی و 30 طرح پتروشیمی را در خود جای داده است.

وی اذعان داشت: زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری مانند مجتمع بندری، فرودگاه، تاسیسات برق، آب و مخابرات برای سرمایه‌گذاری خوب و مطمئن در این منطقه فراهم شده است.

نصوری، حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی در منطقه ویژه پارس را از جمله حوزه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در این منطقه عملیاتی خواند و گفت: امیدوار هستیم بازدید هیئت اعزامی از کالج دفاع ملی جمهوری فدرال نیجریه از منطقه ویژه پارس، زمینه‌ای مناسب را برای توسعه روابط دو جانبه فراهم کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول