اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 27 اردیبهشت محقق می‎شود

برگزاری همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها در 27 اردیبهشت ماه در گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم کریمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: این همایش برای نخستین بار در سطح کشور در گلستان برگزار می‎شود که در راستای اهداف افق 1404 شهرداری گرگان که از امسال شروع شده است، قرار دارد.

وی افزود: این همایش نشان از اولویت‎های این موضوع در چشم‌انداز شهر گرگان دارد و قصد داریم 80 درصد از خدمات شهری، عمرانی، نگهبانی، ماشین‎های اداری را توسط پیمانکاران در سطح شهر محقق کنیم.

کریمی با بیان اینکه مسئله برون‎سپاری در شهرداری‎ها چند سالی است که در دستور کار قرار گرفته اذعان کرد: ما قصد داریم این مسئله را در این همایش دو روزه به صورت علمی و عملی مورد بررسی قرار دهیم و با استفاده از تجربیات کلان شهرهای کشور کتابچه‎ای در این خصوص تدوین کنیم.

شهردار گرگان در ادامه با اشاره به برنامه‎های چشم‎انداز شهر گرگان بیان کرد: این چشم‎انداز برای سال 1404 مصادف با یکصدمین سالگرد شهرداری گرگان تدوین شده است.

وی خاطر نشان کرد: ما برای افق 1404 گرگان قصد داریم در تمام محلات شهر پارک داشته باشیم برای همین در این راستا برای هر سال افتتاح پنج پارک محلات را در دستور کار قرار داده‎ایم.

کریمی متذکر شد: در این طرح دیده شده است که برای تقویت ناوگان حمل و نقل باید هر سال 15 دستگاه اتوبوس به بخش حمل و نقل اضافه کنیم.

شهردار گرگان توجه به شهر الکترونیک گرگان، ترویج فرهنگ ورزش‎های همگانی، جذب گردشگری، توسعه پایدار و ... را از دیگر اهداف چشم‎انداز شهر گرگان برشمرد.

وی تاکید کرد: در افق 1404 حداقل برای 100 هزار نفر گرگانی ورزش عمومی رایگان پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول