اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

برگزاری جشنواره تئاتر بانوان خوزستانی به میزبانی شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از برگزاری جشنواره تئاتر بانوان استان خوزستان به میزبانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره تئاتر بانوان خوزستانی به میزبانی شادگان

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان از دیرباز در هنر و ادبیات پیشینه‌‌ای پرافتخار داشته است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از شاعران و هنرمندان برجسته بومی همواره در راستای ارتقای فرهنگ و هنر در عرصه‌های مختلف می‌درخشد.

فرماندار شادگان از برگزاری جشنواره تئاتر بانوان استان خوزستان در این شهرستان خبر داد و گفت: این امر در راستای تعالی و رشد روزافزون جایگاه بانوان هنرمند و علاقمند به عرصه هنر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: باید برای بانوان خوزستانی زمینه‌های رشد و شکوفایی بیشتری فراهم شود و این امر جز با حمایت و تعامل مسئولان محقق نخواهد شد.

فیوضی خاطر نشان کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان چند شهر استان از جمله بهبهان، اهواز، دشت آزادگان و ... برگزار می‌شود و در هر اجرا نمایندگان هر شهر به اجرای تئاتر پرداخته و کار خود را برای هیئت داوران به نمایش ‌می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه تقویت تئاتر بانوان در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی بانوان باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: این جشنواره با حمایت و مشارکت بسیار خوب اداره ارشاد استان خوزستان و پیگیری‌های این منطقه فراهم و برگزار شده است.

فرماندار شادگان در ادامه خواستار حمایت بخش فرهنگی و هنری این منطقه از مسئولان استانی شد و اظهار کرد: شهرستان شادگان با توانمندی و ظرفیت‌های بالای اجتماعی و اقتصادی تا اندازه‌ای از نظرها مغفول مانده است و برای شکوفایی و ارتقای بخش‌های مختلف آن مسئولان استانی باید از این شهرستان حمایت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت دو روز در 17 و 18 اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌ها‌یی گامی مؤثر در زمینه رشد روزافزون تئاتر و هنر بانوان خوزستانی به‌ ویژه در این منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول