اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهریار خبر داد

راه‌اندازی کانون‌های تخصصی آموزش فوتبال در نقاط مختلف شهریار

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهریار از راه‌اندازی کانون‌های آموزشی فوتبال و فوتسال در نقاط مختلف شهرستان شهریار خبر داد.

راه‌اندازی کانون‌های تخصصی آموزش فوتبال در نقاط مختلف شهریار

رضا قنبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شهریار گفت: با هدف ارتقای استعدادیابی در فوتبال شهرستان پایگاه‌هایی در زمینه فوتسال و فوتبال در حال راه‌اندازی است و این پایگاه‌ها استعدادهای موجود را کشف و با آموزش لازم به آنها به تیم‌های منتخب استان هدایت می‌کند.

قنبریان به تعداد این کانون‌ها اشاره کرد و افزود: در فوتبال یک کانون و در فوتسال 4 کانون در نقاط مختلف شهرستان راه‌اندازی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از طریق این کانون‌ها سطح کیفی فوتبال شهریار را ارتقا دهیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهریار دهه سوم خردادماه را زمان آغاز لیگ شهرستان در رده‌های مختلف عنوان کرد و گفت: امسال با حمایت‌های اداره ورزش شهرستان یک زمین دیگر برای برگزاری بازی‌های لیگ شهرستان در اختیار هیئت قرار گرفته ضمن آنکه بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی کرده تا برای برگزاری مطلوب لیگ زمین‌های خود را در اختیار کمیته برگزاری قرار دهد.

قنبریان به برنامه‌های آموزشی هیئت هم اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دو کلاس درجه 3 داوری، یک دوره مربیگری استعدادیابی، یک دوره کلاس سطح یک فوتسال و یک دوره کلاس درجه C را از فدراسیون درخواست کرده‌ایم که امیدواریم با نظر مساعد کمیته آموزش فدراسیون و هیئت استان بتوانیم همه آنها را به انجام برسانیم.

قنبریان در پایان به آخرین وضعیت تیم لیگ کشوری شهریار یعنی اتحاد نصر هم اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه حکم دیوان اداری رای فدراسیون را باطل کرده و رای به حضور تیم ما در لیگ کشور داده اما هنوز فدراسیون ترتیب اثری به این حکم نداده و نماینده شهریار پس از دو سال هم‌چنان بلاتکلیف است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول