اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان آماده برگزاری جشن مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان آماده برگزاری جشن مسکن مهر است.

زنجان آماده برگزاری جشن مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: مسئولان استان برای برگزاری جشن مسکن مهر در استان اقدامات مناسبی را انجام داده‌اند و در حال حاضر اقدامات برای برگزاری این جشن در استان زنجان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای مسکن استان زنجان عملکرد مناسبی را در زمینه اجرای برنامه‌های مسکن انجام داده است، افزود: باید از فرصت باقی‌مانده تا زمان افتتاح واحدهای مسکونی استفاده لازم به عمل آید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در روز سوم خرداد ماه جشن مسکن مهر در استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: اگر لازم باشد یک جلسه دیگر نیز در زمینه واحدهای مسکونی مهر در استان برگزار می‌شود، تا به طور کامل به مشکلات موجود در مسکن مهر استان رسیدگی شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های لازم از فرصت باقی‌مانده تا برگزاری جشن مسکن مهر افزود: ایجاد نمای زیبا در ساخت واحدهای مسکونی از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی در این زمینه قرار گیرد.

رئوفی‌نژاد در ادامه با تاکید بر تعیین تکلیف واحدهای عقد قرار داد نشده، اضافه کرد: اخذ پایان کار در واحدهای مسکونی و همچنین قسط بندی واحدهای مسکونی نیز از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که افراد اقدام به قسط بندی نکنند، واحد پس گرفته شده و به فرد دیگری واگذار می‌شود.

استاندار زنجان گفت: مبالغ پرداخت شده از سوی افرادی که توان پرداخت نداشته و یا اقدام به قسط بندی نکرده‌اند، با 20 درصد سود به آنها عودت داده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به انجام طرح‌های مهر ماندگار در زنجان اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی که نیمه تمام هستند در صورت اتمام در قالب طرح مهر ماندگار به پایان می‌رسند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول