اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قابل توجه همه دستگاه‌های مسئول

بار اصلی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بر دوش شهرداری یاسوج است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال جوانان شهرداری یاسوج قهرمان رقابت‌های لیگ جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احترامی که برای همه مجموعه‌ها قائلم، بار اصلی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بر دوش مجموعه شهرداری یاسوج است.

بار اصلی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بر دوش شهرداری یاسوج است

یحیی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به موفقیت‌های چند ساله اخیر مجموعه شهرداری یاسوج در زمینه ورزش به خصوص فوتبال اشاره کرد و بیان داشت: جوانان ورزش‌دوست و عاشق فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون به عشق تیم شهرداری نماینده شایسته این استان در کنار فوتبال قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان شهرداری یاسوج ادامه داد: بی‌شک مدیریت‌ها نقش مهمی در موفقیت هر مجموعه‌ای دارند و اکنون تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رده‌های مختلف سنی به دلیل همین نوع مدیریت سالم است که توانسته در فوتبال کشور عرض اندام کند.

این مربی شاغل در رده جوانان فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به قهرمانی تیم فوتبال جوانان شهرداری یاسوج در رقابت‌های لیگ جوانان این استان اشاره کرد و گفت: این تیم با کسب سه پیروزی در مقابل تیم‌های مرصاد یاسوج، ولی‌عصر یاسوج و همچنین مقاومت این شهر و یک تساوی در برابر تیم سادات دهدشت به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

معصومی با قدردانی از زحمات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص پرویز موسوی رئیس آن تاکید کرد: هیئت فوتبال این استان در برگزاری مسابقات نظم را به خوبی برقرار کرده و بازی‌ها طبق برنامه و با استاندارد خاصی برگزار شدند.

این مربی فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دلیل نداشتن برخی امکانات از جمله زمین تمرین رنج بسیاری را متحمل شدیم، تصریح کرد: برای تمرین مجبور بودیم برخی اوقات در پارک‌های شهری از جمله پارک مهرورزی یاسوج و پارک جنگلی تمرین کنیم.

وی با قدردانی از عوامل تیم شهرداری یاسوج به خصوص شورای اسلامی شهر و مدیرعامل این تیم افزود: مهندس نگین‌تاجی شهردار یاسوج با همه سختی کار که در شهرداری دارد از ورزش غافل نمی‌شود و به این نیاز جوانان ما به خوبی و بیش از سایر مدیران پاسخ داده است.

معصومی به قول مساعد شهردار یاسوج برای تامین یک زمین چمن مختص به جوانان اشاره کرد و گفت: با همه این زحماتی که در مجموعه شهرداری یاسوج کشیده می‌شود امروزه به خوبی احساس می‌شود که بار اصلی فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را شهرداری یاسوج بر دوش می‌کشد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول