اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان:

کتابخانه‌های عمومی بهارستان به نمازخانه تجهیز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان گفت: کتابخانه‌های عمومی بهارستان به نمازخانه تجهیز شد.

کتابخانه‌های عمومی بهارستان به نمازخانه تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، مهناز خزاعی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمادین یکی از نمازخانه‌ها در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حضور اعضای این کتابخانه‌ها ضرورت احداث نمازخانه در این کتابخانه‌ها احساس شد.

وی ادامه داد: با این اقدام گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ نماز برداشته می‌شود.

به گفته خزاعی، برای احداث این نمازخانه‌ها در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اعتباری بالغ بر 56 میلیون و 800 هزار ریال هزینه شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان گفت: با راه‌اندازی نمازخانه در چهار کتابخانه عمومی شهرستان بهارستان تمامی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مجهز به نمازخانه شدند.

خزاعی افزود: طرح احداث نمازخانه در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از اواخر تیرماه سال گذشته در این شهرستان آغاز شد و امروز شاهد بهره‌برداری از این نمازخانه‌ها هستیم.

وی این کتابخانه‌ها را شامل کتابخانه پروین اعتصامی، شهید چمران، شهید بهشتی و خاتم‌الانبیاء عنوان کرد.

این مسئول گفت: در مرحله اول این طرح مبلغ 48 میلیون ریال برای پارتیشن‌بندی و در مرحله دوم مبلغ 8 میلیون و 800 هزار ریال برای تجهیز فرش و موکت نمازخانه‌ها صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین جوانان و نوجوانان تأکید و خاطرنشان کرد: باید سرانه مطالعه کتاب در کشور بیش‌تر شود و این امر تنها با تجهیز بیش‌تر کتابخانه‌های عمومی محقق خواهد شد.

خزاعی با اعلام اینکه هم‌اکنون بسیاری از جوانان و نوجوانان تنها به کتب درسی خود در مدارس و دانشگاه‌ها اکتفا می‌کنند، افزود: باید فرهنگ مطالعه کتب غیر درسی نیز ترویج داده شود تا سطح آگاهی و دانش این قشر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول