اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خبر داد

آمادگی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز برای حضور در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز از آمادگی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز برای حضور در لیگ برتر خبر داد.

آمادگی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز برای حضور در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز، محمد جهانشاهی در خصوص آمادگی این تیم برای حضور در رقابت‎های سال جاری اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین بار در رقابت‎های لیگ برتر حضور یافتیم و با وجود تجربه پایین و امکانات محدود، توانستیم با ارائه بازی‎های زیبا و تماشاگرپسند، رتبه سوم را در گروه شمال به خود اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که با وجود داشتن بیشترین تعداد تماشاگر و حمایت‎های متعصبانه این هواداران خونگرم در صورت داشتن پشتوانه مالی بیشتری می‎توانستیم شانس حضور در مرحله نهایی را هم داشته باشیم و قصد داریم تجربه‎های سال گذشته را در رقابت‎های امسال به خوبی به کار بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز افزود: هیئت مدیره باشگاه در طول روزهای گذشته جلسات متعددی را برگزار کرده که خروجی این جلسات مصوبات خوبی نیز بوده است.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: انتخاب استاد ایمان درزی به عنوان مدیرعامل، انتخاب مهدی تبیانیان به عنوان سرمربی، لزوم انتخاب 12 نفر بازیکنان بزرگسال و سه بازیکن جوان، دعوت از بازیکنان حاضر در منطقه برای حضور در تمرینات و تست‎های فنی، هماهنگی اولیه با سیمای گلستان برای پوشش تصویری و پخش زنده مسابقات و... از تصمیمات هیئت مدیره باشگاه است.

وی افزود: تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تنها نماینده استان گلستان در رقابت‎های لیگ برتر است که نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان شهرستان و خصوصا استان می‎باشد و نیاز است تا برای درخشش مجدد این تیم در رقابت‎های سال جاری تمهیدات ویژه‎ای برای کمک به این تیم اندیشیده شود.

جهانشاهی از نابسامانی موجود در کمیته فوتبال ساحلی ابراز نگرانی کرد و متذکر شد: در حالی که باید طبق روال گذشته حدود 40 روز دیگر شاهد آغاز لیگ باشیم، اما هنوز تاریخ دقیقی برای شروع رقابت‎های سال جاری از سوی کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول