اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تیم‌های کادر و وظیفه

والیبالیست‌های نیروی انتظامی راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان قم از اعزام دو تیم والیبال ناجا به رقابت‌های سراسری نیروی انتظامی قهرمانی کشور خبر داد.

والیبالیست‌های نیروی انتظامی راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ورزشکاران کادر و وظیفه در نیروی انتظامی در طول سال بر اساس برنامه‌های سراسری ناجا، در رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور در رشته‌های گوناگون شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: رشته‌هایی مانند فوتسال، تکواندو، کاراته، کشتی، والیبال و دوومیدانی از جمله ورزش‌هایی هستند که نیروهای کادر و وظیفه نیروی انتظامی استان قم در آن فعالیت جدی دارند و همه ساله در پیکارهای قهرمانی کشور حضور می‌یابند.

مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان قم در ادامه از اعزام تیم والیبال این نیرو به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: بر اساس برنامه اعلام شده، رقابت‌های والیبال سراسری ناجا از امروز به میزبانی نیروی انتظامی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تربیت بدنی نیروی انتظامی استان قم دو تیم در قالب تیم‌های کادر و وظیفه خود را به مسابقات والیبال قهرمانی نیروی انتظامی کشور اعزام کرده است که در مجموع 20 ورزشکار ترکیب دو تیم را تشکیل می‌دهند.

صالح اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود 40 تیم کادر نیروی انتظامی و 40 تیم وظیفه نیروی انتظامی در این دوره از مسابقات برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر به رقابت بپردازند که امیدوارم نتایج خوبی را از تیم‌های اعزامی قم نیز شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های اعزامی والیبال نیروی انتظامی قم با سرپرستی محمد حسنی راهی مسابقات قهرمانی کشور شده‌اند بیان داشت: در سال‌های اخیر ورزشکاران نیروی انتظامی موفق به کسب مدال‌های خوشرنگ از پیکارهای کاراته، تکواندو و کشتی نیروی انتظامی قهرمانی کشور شده‌اند.

مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان قم در ادامه از حضور تیم‌های مختلف ورزشی نیروی انتظامی استان قم در مسابقات مختلف قهرمانی کشور ناجا خبر داد و بیان داشت: در سال‌های اخیر به طور میانگین در هر 20 روز یک اعزام به پیکارهای مختلف ورزشی ناجا داشته‌ایم که با کسب مقام‌های ارزشمندی نیز برای ما همراه بوده است.

صالح تصریح کرد: با نگاه و تاکید بسیار خوب فرماندهی نیروی انتظامی نسبت به اهمیت به موضوع ورزش، در طول سال‌ها تیم‌های مختلف ورزشی ناجای قم در رشته‌هایی اعم از کاراته، تکواندو، کشتی، تیراندازی، فوتسال، دوومیدانی، والیبال و آمادگی جسمانی در مسابقات سراسری ناجا شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: حتی این ظرفیت در نیروی انتظامی استان قم وجود دارد که میزبانی رقابت‌های تکواندو سراسری قهرمانی نیروی انتظامی کشور را نیز پذیرفت و مسابقات دو سال قبل به بهترین شکل و با رضایت کامل تیم‌های شرکت‌کننده در قم برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول