اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

80 درصد مسکن مهر استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تا پایان امسال 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان بوشهر را با کیفیت به بهره‌برداری می‌رسانیم.

80 درصد مسکن مهر استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکید ما در اجرای پروژه‌های مسکن مهر انجام کار با کیفیت است و پیمانکاران باید به این امر توجه داشته باشند.

وی افزود: پروژه مسکن مهر برازجان وضعیت خوبی دارد و با وجود بالاترین آمار پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان روند کار مطلوب بوده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با تلاش مدیران استانی و پیمانکاران از حدود یک ماه آینده شاهد افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای مختلف استان هستیم.

جهانبخش بیان کرد: تا پایان امسال 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان بوشهر را با کیفیت به بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های بیمارستانی در بوشهر و برازجان مراحل نهایی کار خود را سپری می‌کنند و به امید خدا پروژه بیمارستان بوشهر در هفته دولت و بیمارستان برازجان نیز پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: برای تسریع در ساخت بیمارستان برازجان از محل اعتبارات پروژه‌های مهر ماندگار 35 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

جهانبخش با اشاره به بازدید از پروژه‌های فرهنگی در شهرستان تنگستان نیز به خبرنگاران گفت: برای ساخت مجتمع قرآنی ابراهیم خلیل‌الله اهرم 200 میلیون تومان و برای تسریع در بازسازی قلعه زائر خضر خان اهرمی نیز 250 میلیون تومان اختصاص دادیم.

وی گفت: همچنین در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان در این سفر 7 میلیون تومان به حسینیه شهید صادقی اهرم کمک کردیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول