اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

اخلاق و نظم بیشتری بر محیط‌هایی که بانوان در آن شاغلند حاکم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: بر محیط‌‌‌هایی که بانوان در آنها شاغل هستند، اخلاق و نظم بیشتری از محیط‌‌های صرفا مردانه، حاکم است.

اخلاق و نظم بیشتری بر محیط‌هایی که بانوان در آن شاغلند حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در همایش تجلیل از بانوان همکار سازمان میراث فرهنگی، همزمان با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: اغلب خانم‌های فعال در عرصه‌های اجتماعی کشورمان را خانم‌های متعهد، دلسوز و متدین تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام و سیره پیامبران به ویژه سلوک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی کاملی را به عنوان یک نمونه متعالی برای زندگی زن مسلمان، از نحوه برخورد و رفتار در اجتماع تا همسرداری و شیوه تربیت فرزندان ارائه کرده است.

محمدی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در اخلاق و بیان و زندگی اجتماعی و سیاسی در کنار زندگی خانوادگی نمونه بوده است، گفت: ثمره زندگی دختر پیامبر باید در زنان مسلمان و بانوان شیعه کشورمان نمود عینی داشته باشد، چرا که اگر این الگوها به طور کامل عمل شود، هیچ مشکلی در جامعه بروز نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه در قسمت اعظمی از انقلاب‌های کشورهای اسلامی زنان مسلمان نقش اساسی دارند، گفت: تمام حرکت‌های حق‌طلبانه و دینی تنها با همراهی و همگامی خانم‌های مسلمان و متعهد است که به نتیجه می‌رسد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به نقش زنان در تربیت نیروی انسانی متعهد جامعه گفت: جوامع اسلامی همواره به دنبال پیشرفت و پویایی بوده‌اند، که مادران نقش مهمی در تربیت فرزندانی که جامعه را به سوی تعالی و موفقیت هدایت کنند، دارند.

محمدی تصریح کرد: رسیدن به آینده‌ای درخشان و سرشار از موفقیت تنها با تربیت فرزندانی توسط خانم‌ها و مادران مومن، متعهد و دلیر ممکن است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول