اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش کاراته استان قم:

هنگام زیارت امام رضا از ملی‌‌پوش شدنم باخبر شدم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش ارزنده کاراته استان قم گفت: بعد از مصدومیتی که در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته برایم حادث شد، حضور در تیم ملی را تمام شده می‌دانستم تا اینکه در زیارت امام رضا (ع) به من خبر دادند که بار دیگر به تیم ملی دعوت شده‌ام.

هنگام زیارت امام رضا از ملی‌‌پوش شدنم باخبر شدم

سعید علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشحالم از اینکه بار دیگر مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور قرار دارم زیرا وقتی دوباره به تیم ملی دعوت شدم انگیزه‌ام دو چندان شد.

وی که یکی از دو اردونشین وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان است و بی‌تردید یکی از چهره‌های موفق انتخابی تیم ملی در روز شانزدهم اردیبهشت بود ادامه داد: تلاش زیادی را برای جلب رضایت کادر فنی به منظور شرکت در مسابقات جهانی یا آسیایی انجام می‌دهم.

قهرمان کاراته کشور که از جمله کاراته‌کاهایی است که در انتخابی اخیر تیم ملی که شنبه گذشته برگزار شد، از پایین جدول گروه بازنده‌ها با پیروزی مقابل همه حریفان تا صدر گروه صعود کرد و به رغم شکست در آخرین مبارزه حضورش را در اردوی تیم ملی تثبیت کرد افزود: این بازگشت دوباره به تیم ملی موجب شد تا انگیزه و روحیه‌ای دو چندان یافته و برای مبارزه بهتر آماده شوم.

علی‌پور که در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سال گذشته نیز نمایش خوبی داشت و یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در راه کسب عنوان قهرمانی بود، در مورد اینکه در انتخابی هجدهم فروردین و شانزدهم اردیبهشت دو چهره متفاوت داشت تاکید کرد: در آن مسابقات مصدومیت داشتم و با همان مصدومیت به زمین رفتم که متاسفانه نتوانستم از تمام آمادگی خود استفاده کنم به همین خاطر نتایج قابل قبولی را به دست نیاوردم.

وی یادآور شد: پس از پایان مسابقات همه چیز را تمام شده می‌دانستم و فردای آن روز در یک سفر زیارتی به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) رفتم که در همان جا به من خبر دادند نامم در لیست جدید دعوت‌شدگان به تیم ملی است.

عضو وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان خاطر نشان کرد: این یک اتفاق مهم و مثبت برای من محسوب می‌شود که تلنگر خوبی بود و انگیزه‌ام دوچندان شد.

علی‌پور که با اعتماد مربیان شانس دوباره حضور در اردو را پیدا کرد بیان کرد: اعتماد مربیانم را هیچگاه از یاد نمی‌برم، مدت‌های زیادی با ناظریان و دباغیان تمرین کرده‌ام و شاگرد این دو مربی ارزنده هستم و فکر می‌کنم توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانم در ادامه نیز همین روند را ادامه دهم تا در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنم، در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه به حضور در مسابقات آسیایی امید دارد تصریح کرد: انگیزه‌های زیادی دارم، آنقدر که می‌دانم اگر اعزام شوم دست خالی به ایران باز نخواهم گشت، از طرفی مطمئن هستم که کادر فنی و مربی‌ام هر شخصی را که لایق حضور در مسابقات باشد انتخاب خواهد کرد و امیدوارم بتوانم اعتماد مربی‌ام را جلب کنم.

قهرمان قمی کاراته کشورمان تاکید کرد: برای هر کاراته‌کاری که به پیکارهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان اعزام شود از صمیم قلب آرزوی بهترین‌ها را برای او و تیم ملی دارم چون مطمئنم کادر فنی بهترین‌ها را برای این مسابقات اعزام خواهد کرد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول