اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک بازیکن پیشکسوت فوتبال:

فوتبال ایران نیازمند بهره‌گیری از دانش پیشکسوتان است

خبرگزاری فارس: یکی از پیشکسوتان فوتبال استان البرز تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت در این رشته ورزشی نیازمند بهره‌گیری از دانش پیشکسوتان و خاک‌ خورده‌های فوتبال هستیم.

فوتبال ایران نیازمند بهره‌گیری از دانش پیشکسوتان است

امید شریفی‌نسب که در دیدار سایپا البرز و نفت آبادان از سوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا البرز مورد تجلیل قرار گرفت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امروز فوتبال در دنیا از حالت یک ورزش ساده تغییر کرده و دیگر به فوتبال مانند گذشته نگاه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: این ورزش به دلیل قابلیت زیادی که در جذب اقشار مختلف از کودکان و نوجوانان گرفته تا افراد سالخورده، مورد توجه قرار داشته از آن به عنوان صنعت فوتبال یاد می‌شود.

* نقش فوتبال در ایجاد نشاط و غرور ملی

این بازیکن فوتبال که به تازگی از  زمین مسابقات خداحافظی کرده است، ادامه داد: فوتبال از یک سو قابلیت درآمدزایی برای کشور‌ها داشته و از سوی دیگر بیش از تمام ورزش‌های حال حاضر دنیا، شور و نشاط و حتی غرور ملی جوامع را افزایش می‌دهد.

شریفی‌نسب با اشاره به استقبال بسیار جوانان ایرانی از فوتبال گفت: اگر می‌خواهیم نسل جوان را جذب فوتبال کرده و با این راهکار ضمن هدایت آنها در مسیر درست برای کشور درآمدزایی داشته و از پتانسیل‌های دیگر صنعت فوتبال بهره‌برداری کنیم، باید برنامه‌ریزی لازم را نیز داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در این مسیر پیشکسوتان فوتبال بیش از همه می‌توانند موثر بوده و رسیدن به هدف فوق بدون استفاده از تجارب و دانش پیشکسوتان فوتبال محقق نخواهد شد.

بازیکن ارزشمند سال‌های نه چندان دور سایپا البرز اظهار داشت: پیشکسوتان فوتبال نیازی به مادیات نداشته و نمی‌خواهند عکس آنها روی جلد مجلات و روزنامه‌ها باشد.

شریفی‌‌نسب ادامه داد: اما می‌خواهند موثر بوده و از دانش آنها برای تحقق پیشرفت و توسعه فوتبال استفاده صحیحی صورت گیرد.

* برای آینده برنامه‌های زیادی دارم

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا نمی‌خواهد وارد عرصه مربیگری شود؟ گفت: من برای آینده خود برنامه‌‌های زیادی دارم که به زودی آنها را عملیاتی خواهم کرد.

شریفی‌نسب در پایان متذکر شد: البته در این راه می‌خواهم با احتیاط گام برداشته و به همین دلیل بدون کسب دانش و بهره‌گیری از نصایح بزرگان فوتبال عمل نخواهم کرد و به همین دلیل با عجله وارد دنیای مربیگری نمی‌شوم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول