اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سفرهای استانی هیئت دولت صورت گرفت

90 درصد مصوبات حوزه میراث فرهنگی در مرحله اجرا

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 90 درصد مصوبات حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مرحله اجرا قرار دارد.

90 درصد مصوبات حوزه میراث فرهنگی در مرحله اجرا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، منوچهر جهانیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه یکصد سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: در حوزه فعالیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حدود هزار و 556 مصوبه سفرهای استانی در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه فعالیت این سازمان ثبت شده که 90 درصد آنها در مرحله اجرا قرار دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: از جمله مصوبات شاخص این سفرها، می‌توان به تاسیس اردوگاه‌ها، مناطق نمونه گردشگری، زائرسراهای امام‌ رضا(ع)، شناسایی روستاهای گردشگری، ساماندهی سواحل دریای خزر و تجهیز مدارس و پارک‌ها برای اسکان مسافران اشاره کرد.

وی از ایجاد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و تابستانی در تمام استان‌ها خبر داد.

جهانیان گفت: با مقایسه دولت دهم نسبت به دیگر دولت‌های بعد از انقلاب، شاهد رشد دو برابری حضور گردشگران خارجی در کشور با حجم درآمدزایی بیش از پنج و نیم میلیارد تومان بوده‌ایم.

وی با اشاره به توسعه جهشی سفرهای داخلی و خارجی مردم هم‌زمان با دوره دولت‌های نهم و دهم، افزود: با مدیریت مدبرانه دولت اخیر، قدرت اقتصادی مردم افزایش یافته و از کوچک‌ترین فرصت برای سفر کردن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول