اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر فردا در آبیک

جشنواره ورزشی بانوان آبیکی در سالن پیامبر اعظم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ا‌ز برگزاری دومین جشنواره ورزشی بانوان این شهرستان با عنوان "حورا" عصر فردا در سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

جشنواره ورزشی بانوان آبیکی در سالن پیامبر اعظم برگزار می‌شود

فرانک فیض‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: امروزه توجه به ورزش جزو لاینفک نهضت زنان به شمار می‌رود لذا برا‌ی افزایش ارتقا کمیت و کیفیت ورزش بانوان باید تحسین و ستایش‌های اجتماعی را در دستور کا‌ر قرار داد که برگزاری جشنواره ورزشی برای بانوان بهترین برنامه حمایتی و تحسینی برای بانوان ورزشکار محسوب می‌شود.

وی نهادینه شدن فرهنگ ورزش در بین بانوان به ویژه بانوان خانه‌دار و ارتقای سطح سلامت بانوان شهرستان آبیک را از اهداف اصلی برگزاری جشنواره ورزشی برشمرد و افزود: زنان و دختران جامعه از عناصر سازنده و سازمان‌دهنده تفکرات گوناگون در جامعه هستند لذا برای حفظ شادابی و نشاط جامعه و سلامت خود و خانواده نیازمند توانمند شدن هستند که ورزش بهترین گزینه برای تحقق این امور است.

این مسئول ترویج ورزش و تحرک را از اساسی‌ترین راهکارهای تأمین و حفظ سلامت زنان عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره ورزشی برا‌ی بانوان ورزشکار می‌تواند در سوق دادن بانوان جامعه به ویژه دختران به سمت ورزش تأثیرگذار باشد.

فیض‌اللهی ادامه داد: در جشنواره ورزشی بانوان ورزشکاران با لباس‌های ویژه ورزشی با اجرای رژه بزرگ،‌ اکثر رشته‌های ورزشی را به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره ا‌ز قهرمانان کشوری، نایب‌رئیسان و فعالان امور ورزش بانوان شهرستان آبیک تجلیل می‌شود.

این مسئول یادآور شد: با حمایت‌های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک امسال با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تر هیئات ورزشی بانوان را سازماندهی کرده‌ایم تا با استمرار فعالیت‌ها در سال‌های آینده شاهد موفقیت بانوان در مسابقات استانی‌، کشوری و بین‌المللی باشیم.

فیض‌اللهی اذعان کرد: 2 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان آبیک داریم که از این تعداد 200 نفر از بانوان روستاها هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول