اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل طرح‌های توسعه و تسهیلات سازمان میراث فرهنگی خبر داد

اجرای 70 درصد مصوبات استانی هیئت دولت در حوزه میراث فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل طرح‌های توسعه و تسهیلات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: 70 درصد مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه فعالیت این سازمان اجرایی و بقیه در مرحله بررسی و مطالعه است.

اجرای 70 درصد مصوبات استانی هیئت دولت در حوزه میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسن قدمگاهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره خدمت اظهار داشت: با اجرای این مصوبات و ایجاد زیرساخت‌ها و توجه ویژه به بخش‌های مختلف این سازمان، امروز شاهد افزایش چند برابری تمام عناصر سازمان میراث فرهنگی کشور هستیم.

وی هم‌چنین از افزایش چند برابری ظرفیت پذیرش و خدمات‌دهی به گردشگران خارجی و داخلی کشور طی هفت سال گذشته در نتیجه این اقدامات خبر داد.

مدیرکل طرح‌های توسعه و تسهیلات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به انجام چهارمین سفر استانی هیئت دولت و جهش چندین برابری حجم فعالیت دستگاه‌های دولتی طی سال‌های اخیر، تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های آینده و در دولت‌های دیگر نیز این روند پیشرفت با همین سرعت ادامه یابد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول